Fecking 136 Skrevet 20. December, 2024 Jeg var forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/413245, det er hende man møder, ikke tynd, ikke tyk, men i god stand. Hurtigt svar på kontakt, hvilket desværre er det mest positive i min oplevelse, lidt svært at lave en aftale, havde bestil body2body med et hj i en time, vi startede med at kæle lidt stående, da jeg ville nyde hendes former, hun beder mig tage plads på briksen liggende på ryggen, hvilket jeg synes var mærkeligt, men okay, da vi jo ikke havde travlt, hun nusser mig lidt, pirre på den gode måde, og spørger om det skal være med eller uden olie, jeg siger med, og hun begynder at massere meget blidt, på arme og ben mens hun hele tiden lige har fat i lillemanden også, dejligt pirrende, jeg tænker ikke så meget over tiden, men hun begynder efter noget tid på hj, jeg kommer, efter rengøring og lidt nussen, bliver jeg spurgt om jeg vil i bad, hun har stort set ikke brugt olie, så takker nej. Og det var så det, jeg spørger ind til, hvad med resten? Hvad med Body2body? Men tiden var gået sagde hun, jeg vil ikke diskuterer, så klæder mig på, og sidder 45 min efter ude i bilen igen. Stedet er nemt at finde, men som nævnt i en anden tråd, bil er nødvendigt, parkering meget lidt diskret lige foran huset. Jeg kommer ikke igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 121 Skrevet 20. December, 2024 Hende har jeg også været sammen med. Hun starte præcist som du beskriver. Dog fik jeg kneppet hende også, men tiden fik jeg ikke, fordi der skulle komme en anden?? Ej heller massage. Bagefter skrev hun til mig med en form for undskyldning: next time you come, I will offer for you.?? Måske mener hun, at hun vil give rabat Lad os lige være OBS på om hun (eller motter i stuen) generelt snyder med tiden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2573 Skrevet 21. December, 2024 Profil "Pikky" Profil oprettet: 15/10 2024 https://annoncelight.dk/profile/Pikky https://www.180.dk/nummer/55255484 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet 21. December, 2024 Fecking skrev, den 20.12.2024 at 14:10: Jeg var forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/413245, det er hende man møder, ikke tynd, ikke tyk, men i god stand. Hurtigt svar på kontakt, hvilket desværre er det mest positive i min oplevelse, lidt svært at lave en aftale, havde bestil body2body med et hj i en time, vi startede med at kæle lidt stående, da jeg ville nyde hendes former, hun beder mig tage plads på briksen liggende på ryggen, hvilket jeg synes var mærkeligt, men okay, da vi jo ikke havde travlt, hun nusser mig lidt, pirre på den gode måde, og spørger om det skal være med eller uden olie, jeg siger med, og hun begynder at massere meget blidt, på arme og ben mens hun hele tiden lige har fat i lillemanden også, dejligt pirrende, jeg tænker ikke så meget over tiden, men hun begynder efter noget tid på hj, jeg kommer, efter rengøring og lidt nussen, bliver jeg spurgt om jeg vil i bad, hun har stort set ikke brugt olie, så takker nej. Og det var så det, jeg spørger ind til, hvad med resten? Hvad med Body2body? Men tiden var gået sagde hun, jeg vil ikke diskuterer, så klæder mig på, og sidder 45 min efter ude i bilen igen. Stedet er nemt at finde, men som nævnt i en anden tråd, bil er nødvendigt, parkering meget lidt diskret lige foran huset. Jeg kommer ikke igen. Sjovt, for jeg parkerede bag huset....helt diskret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 136 Skrevet 21. December, 2024 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Sjovt, for jeg parkerede bag huset....helt diskret. Ja det ville jeg egentlig også hellere, men fik besked om at parkerer foran, og ikke spærre for indkørslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 121 Skrevet 23. December, 2024 Nu har jeg været forbi igen. Jeg fik super betjening. Massage med varm olie og sex. I øvrigt 200 kr. I rabat, fordi jeg ikke fik alt tiden sidst Jeg kommer igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 49 Skrevet 16. April https://annoncelight.dk/showad/413245 besøgte Pikky tirsdag morgen.. Dejlig lækker bløde former… hun kommenterede på min Dick Pick.. den er stor.. Fik lov til at tage kjole og bh af hende, stående bag hende, med dejlig tag i brysterne, havde hun hånden på den store.. Big Big så kravlede hun op på brikken, jeg holdt fast i hendes hofter, trak trusserne af og plantede mit hoved og tunge mellem ballerne.. der blev slikket hele vejen, fra bag til mellem kød og sprækken.. Så blev hun vendt om og gennemslikket, skamlæberne trukket til side så tungen kom rigtig langt ind.. nu ville hun mærke jernet… Stående for enden af briksen, kom jernet tæt på elskovshulen, men så skulle der frakke. På.. indføringen, gik stille og roligt, den var for stor, men hun ville have den ind.. Det fik hun også, ikke en nydelse for hende, så det blev kun til få minutters rolige stød… For ikke at skade hendes elskovshule, forslog jeg hun gav blow.. En nydelse uden overtøj der fortsatte i 69, hvor jeg slikkede lystigt og legede med den anden indgang og med afslutning,, py ha det var skønt, aftørring, om på maven og massage på ryg, skuldre og ben.. Bad i et dejligt badeværelse.. Fik sæbe, nok til en hel elefant… Bick dick vaskede hun grundigt… Dejlig besøg, af en lækker og meget glad thaikvinde… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 49 Skrevet 14. Maj Var forbi i mandags… stor skuffelse.. diskution om ydelser, på trods afsms om ønsker og aksept på det.. forklaringen fandt jeg ud af.. Jernet blev tørret flere gange i tørt papir, på trods af jeg kom lige fra badet hjemme. meget lidt blow uden gummi. måtte ikke røre, slikke, eller pussyslide…ingen 69.. sex,, fissen var mega øm, så hun vred sig i smerter, så det blev droppet efter kort tid. afslutning med hånden.. Juni skulle ikke have solgt den halve time til mig.. Hun bør nok ikke sælge det i 8-14 dage for at få pussybpå højkant igen.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 67 Skrevet 2. Juni Dejligt besøg idag. Hun er et andet sted nu, bedre omgivelser end det gamle Tog et rart brusebad med hende, hvor hun bare er er glad væsen, virker meget oprigtig og nærværende Massagen er skøn og afslappende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg