Hop til indhold

Linda - super dejlig sex stjerne

Featured Replies

Skrevet

Linda er anmeldt tidligere og jeg har også kommenteret på en tidligere tråd, men efter et genbesøg synes jeg hun fortjener en ny anmeldelse.

https://nympho.dk/n18052/6264/sweet-baby

Linda er meget, meget nem at kontakte og få en aftale med. Hun svarer hurtigt og præcist. Hendes engelsk er fint, da hun bor i Paris er fransk naturligvis det foretrukne sprog - der kan vi nok ikke være med (som noteret i anden tråd, så har Linda oprindeligt sine rødder i øst europa - det kan ikke ses/mærkes på noget måde, undrer mig lidt over den store interesse her på Eroguide om etnicitet - er det genetiske ophav vigtigt for en sex legeaftale - super mærkeligt).

Billederne er jo vellignende selfies, hun har absolut et model ansigt i topklasse.

Som sagt har jeg besøgt Linda før, og var nu meget spændt på om den gode oplevelse blev gentaget. Det gjorde den. Det samme fine og charmende smil, og et velkomstkys (det kom ikke første gang, før der aftalt og betalt). 

Det er svært at beskrive den følelse af velkomst og accept, man mødes med - men de af jer, der har mødt en top kurtisane fra øverste hylde - de kender fornemmelsen. Hvor jeg første gang var lidt generet og lidt overvældet over den smukke kvinde, også lidt med aldersforskellen (når man er +55 så virker Linda meget ung, dog må jeg sige, at med hendes evner, må hun jo altså har været i branchen nogle år, men hvad, nogle starter tidligt). Men nu her anden gang tog jeg mig frihed til at gå ombord i de mange  ekstraydelser, 1 times hygge, plus CIM, sport i 2'eren, fingerleg og dominans til hende (ved ikke om det er noget hun gør ved 1. besøg, men med smil, nik, og 'det kan jeg godt lide', tager hun imod ønskerne, også i den lettere avancerede afdeling). 

Med en del tilkøb blev en time altså ikke helt billig, men hvad, jeg skærer lidt ned på julegaverne i år, bortset fra denne her til mig selv. Så var det et håndklæde og ud til det obligatoriske bad, og så tilbage og kysse og føle efter på Lindas krop, vi sad lidt i sofaen og kyssede (våd tungeleg, dog ikke roterende dyb tungeslask med tungerne viklet ind i hinanden) og hyggede, hun har det dog med hurtigt at falde på knæ, for at give sut og slik (øko), mens hun stønner og klynker over hvor fedt og liderligt hun har det. Hun gik  ind imellem pænt dybt, og jeg tog også pænt styringen ved at holde hendes hoved og halvejs gå ind i noget facefuck (det var ikke bestilt, og aner ikke om hun gør det første gang, dog hun vil ikke holdes/rives i håret, og hvorfor skulle man dog også det :oops:). 

Nu ville hun gerne tage nederdel og trusser af, men her stoppede jeg hende lige - der var jo bestilt dominans - så hun fik at vide at nu blev hun taget i numsen, på med kondom og lidt glidecreme, og så blev hun ellers smidt op på hendes udmærkede solide bord, hvor jeg stille og roligt trængte ind bagfra (hun er virkelig stram, men tager fint imod, første gang ville hun selv gerne føre ind, men nu var tilliden der til, at hun fik den lidt efter lidt). med nederdelen løftet op og g strengen trukket til side fik hun den nu dybt bagfra, på Comme ca va svarer hun bare (på  fransk) at hun elsker at få den i røven. Jeg elsker dominans -  men kun med tilladelsen accept hele vejen igennem - også selv om det er lidt en voldtægts leg. Hun blev vendt om og lagt røven ud over kanten på bordet, og der blev gået dybt til den analt, mens hun med øjenkontakt og smil  bare signalerede 'gå til den'. Jeg blev nødt til at holde pause ind imellem, og sige j'taime (jeg elsker dig), og kysse nusse lidt 1 minut eller to, men nej hun elsker mig meget mere og alt det hun får besked på, og det jeg gør ved hende. 

Hun får den i sofaen, på bordet, stående på gulvet, vaginalt, analt (begge dele kun med kondom) og i munden, mens hun bliver holdt godt fast ind imellem, og får gode klask over hele kroppen, hvor det nu er sjovt (dog kun blide lussinger, det har hun bedt om). Til slut ryger hun op i sengen, hvor hun tager imod i munden, liggende ned, mens jeg holder bag hovedet med den ene hånd, og har fingrene oppe i hende med den anden, hendes numse føles virkeligt stram og varm (og husk nu, det kræver jo at man starter stille og roligt, ikke?). Hun suger og slikker mig tom, og bagefter får hun et kys (med lukket mund), mens vi ligger og krammer og nusser og hun smiler sødt og glad. Der går en god stund, inden hun går på toilettet og ordner sig (mener ikke hun sluger, men der er masser af eftersut og slik, ikke det der kedelig med at styrte ud og spytte gurgle - det er ikke 'charmant').

Tilbage til sengen og kysse nusse og fortælle, hvordan hun nyder - nej elsker - at være sammen én, og der bliver kysset og kælet over hele kroppen, mens  hun signalerer at hun så gerne vil sutte pik igen. Det får hun da også lov til, og ja anden runde er også  heftig og grundig, men i har sikkert læst nok, anden gang spiller hun den nærmest af i ansigtet på sig selv, mens jeg igen leger med hende, og vi hygger og snakker lidt, mens jeg beundrer hendes smukt dekorerede underansigt.

Nå, tiden er til at gå, og jeg må naturligvis love at komme igen, da hun rejser lørdag bliver det nok næste gang hun skal til  Danmark. 

Hun har en velsmagende fisse, og når jeg har mødt hende, er det med nyvasket hår (det er farvet rødt, ikke ægte) efter at hun lige har været i bad, dog jeg gav hende ingen fantastiske orgasmer, da jeg havde for travlt med at tage hende i hendes tre dejlige kærlighedsåbninger, og kommadnere hende rundt, og give den gas i - næsten grænseløs - sec.

Hun er en keaper -  klart.

Da jeg forslod stedet, stod en herre udenfor, lidt gråsprængt hår, lidt søgende usikkert blik - nærmest som han ikke rigtigt vidste hvor han skulle gøre af sig selv, mens jeg studerede ham, han havde en smøg i munden og stirrede stift ned i mobilen, sort tøj, særdeles smalle sorte cowboy bukser - jeg tænkte på at sige til ham 'ro på, det bliver helt fint oppe hos Linda', men tænkte, at det må man vel ikke? 

Men OK, tænker at Linda kører 'back to back' aftaler, det er fint for mig, nogen bliver nok lidt forfjamskede når man går ud  og ind...

Skrevet

Shit du skulle skrive små noveller. :P pænt skrevet! 

lyder som en virkelig nice oplevelse og service. Håber på selv at møde den frække dame en dag. Tak for andmeldelsen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.