Hop til indhold

Pianistinden

Featured Replies

Skrevet

Så blev det min tur til at besøge denne fantastiske kvinde.
Efter en længere godkendelses procedure, kom Jeg endelig igennem nåleøjet. Efter en god køretur et godt stykke ude på landet, åbenbarede der sig en storsmilende flot skønhed i døren. Hold nu k… jeg blev fuldstændig blæst bagover. Efter en dejlig velkomst med knus og klem blev jeg ledt ind i hendes hyggelige hjem.
Vi snakkede og hyggede os. Selve akten beholder jeg for mig selv, dog vil jeg sige at i mit lange liv, er det noget af det bedste jeg nogensinde har prøvet, hun får en til at føle sig helt speciel og et stort smil præger hendes kønne ansigt hele tiden. 

Jeg kunne have blevet der hele dagen uden problemer. Jeg savner tiden med hende og kan næsten ikke være i mig selv her timerne efter.

Tusind tak til dig @Pianistinden 

Skrevet

Jamen velkommen til :)

Tak for anmeldelse, men når du får fodfæste herinde kunne det være fedt med lidt flere brugervenlige oplysninger, herunder link…?

Man skriver selvfølgelig anmeldelser helt som man lyster, men jeg savner lidt om fx ydelser, passion og alder? Pft

Som anmeldelsen står nu er det vel mest af alt en overordnet romantisk tilkendegivelse. Fair nok.

Der har lige været en noget mere konkret anmeldelse af Pianistinden - Desværre meget lidt flatterende - forfattet af @SirLotsOfLanse :(

Derfor forvirrer din anmeldelse, når den er ‘oppe mod’ meget konkrete beskrivelser. Eller den forvirrer ihvertfald mig (…og måske andre stille læsere?).

Jeg er godt klar over Pianistinden er en populær og fasttømret skribent på EG. Jeg har selv set nogle af hendes skriv, som var virkelig sjove :) 

Derfor er jeg også klar over mit indlæg her nu bliver haglet ned, men alle anmeldelser eller hvordan de end måttet fremstå må vel kommenteres på lige fod? Herunder konkrete efterspørgsler, som mine? Fx link?

VH TheRealPeter

PS: Havde det været en udenlandsk pige der var blevet ‘anmeldt’ på den måde, kan de fleste nok tænke sig til kommentarerne…og det er bare ikke fair :(

Redigeret af TheRealPeter
En tilføjelse

Skrevet
TheRealPeter skrev, 1 time siden:

Der har lige været en noget mere konkret anmeldelse af Pianistinden - Desværre meget lidt flatterende - forfattet af @SirLotsOfLanse :(

Enig med dig i at en lidt mere detalieret anmeldelse kunne ønskes. Uhm.

MEN den citerede anmeldelse synes jeg overhovet ikke siger noget som helst andet end, at han ikke tænder på hende. Og sådan kan det jo være en gang imellem. Derfor synes jeg ikke den er brugbar.

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 1 time siden:

Jamen velkommen til :)

Tak for anmeldelse, men når du får fodfæste herinde kunne det være fedt med lidt flere brugervenlige oplysninger, herunder link…?

Man skriver selvfølgelig anmeldelser helt som man lyster, men jeg savner lidt om fx ydelser, passion og alder? Pft

Som anmeldelsen står nu er det vel mest af alt en overordnet romantisk tilkendegivelse. Fair nok.

Derfor forvirrer din anmeldelse, når den er ‘oppe mod’ meget konkrete beskrivelser. Eller den forvirrer ihvertfald mig (…og måske andre stille læsere?).

Jeg er godt klar over Pianistinden er en populær og fasttømret skribent på EG. Jeg har selv set nogle af hendes skriv, som var virkelig sjove :) 

Derfor er jeg også klar over mit indlæg her nu bliver haglet ned, men alle anmeldelser eller hvordan de end måttet fremstå må vel kommenteres på lige fod? Herunder konkrete efterspørgsler, som mine? Fx link?

VH TheRealPeter

PS: Havde det været en udenlandsk pige der var blevet ‘anmeldt’ på den måde, kan de fleste nok tænke sig til kommentarerne…og det er bare ikke fair :(

Her er linket jeg beklageligvis som ny herinde ikke fik med. Det burde dække spørgsmål i forhold til passion, ydelser mv. Pianistindens alder passer også fint med hendes beskrivelse i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/362135

Skrevet

Det har jeg sat som bl.a 1 mål i 2025, en aftale med @Pianistinden, så finder jeg ud af  det.

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 1 time siden:

Ny og ny.

Det ses jo hurtigt, at du oprettede din profil den 4/12. Få timer efter at @SirLotsOfLanse samme dag, 4/12, havde skrevet meget lidt pænt om Pianistindens udseende…

Måske er det en tilfældighed, måske er det ikke…underligt er det dog.

Men lad os bare lade den ligge for husfredens skyld.

God dag.

Ny i forhold til indlæg. Jeg har absolut intet at gøre med ham. Hvis du nu læser længere oppe, kan du se @Pianistinden bekræfter mit besøg. Det gir jo ingen mening hun skulle have haft besøg af en der kritiserer hende på det groveste. 
Tænker vi lader den ligge nu. 

God dag til dig også.

Skrevet
Probator skrev, den 19.12.2024 at 22:57:

Måske et dumt spørgsmål @FP65 :

Spiller hun faktisk piano eller klaver? Oplevede du noget musikalsk?

Lad være!

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 19 timer siden:

Det ses jo hurtigt, at du oprettede din profil den 4/12. Få timer efter at @SirLotsOfLanse samme dag, 4/12, havde skrevet meget lidt pænt om Pianistindens udseende…

Hvis du ønsker at mistænkeliggøre brugere, så kan du gøre det i en rapport til mods - så skal vi nok kigge på det. Ingen grund til afspore emner med sådanne diskussioner.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Pianistinden skrev, for 21 timer siden:

Woop woop, hellere før end senere B) :-* 

tag det i PB

Skrevet
Probator skrev, den 19.12.2024 at 22:22:

Enig med dig i at en lidt mere detalieret anmeldelse kunne ønskes. Uhm.

MEN den citerede anmeldelse synes jeg overhovet ikke siger noget som helst andet end, at han ikke tænder på hende. Og sådan kan det jo være en gang imellem. Derfor synes jeg ikke den er brugbar.

Jeg har IKKE skrevet en anmeldelse. Jeg har heller ikke advaret, eller anbefalet nogen. Af respekt for Pianistinden, er der intet specifikt nævnet. Det bør både hun, og hendes tilhængere sætte pris på. Hvis der er nogen der har et stort behov for st få noget udpenslet, er de velkomne til st skrive en pb. Det er ikke mit ønske att hænge nogen ud. Jeg har KUN fortalt, hvad jeg har oplevet

Skrevet

Den der ser et behov for at skrive en ameldelse om, hvad de har på hjertet, kan gøre dette.

Man behører ikke at bekymre sig om hvorvidt man skriver for lidt, for meget eller på den rigtige måde. Det skal blot være respektfuldt og oplysende.

Hvad man ønsker at oplyse om omkring sin oplevelse bestemmer trådstarter ( inden for de rammer vi er underlagt).

Dem der ikke kan bruge anmeldelsen, må trække på skuldrene og glæde sig over de andres anmeldelser.

Nu tilbage til emnet, som var "Pianistinden".

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.