Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/413139

Helt igennem elendigt! Ikke pigen på billederne, men fair nok en anden sød spansk pige. Jeg tænker jeg ville give mig selv en gfe pakke i julegave men det var ihvertfald ikke hvad jeg fik. 1 min bj med gummi og så et hurtigt put med så meget glidecreme at... ja sørgeligt. Hel håbløs at kommunikere med selvom jeg kan lidt turist spansk. Hver gang jeg nævnte at det ikke lige var den service jeg have bestilt og betalt for forstod hun intet. Trist at hun er blevet solgt på falske forudsætninger. 

Køb dansk eller Thai- der er der trods alt service og ikke bare en som ikke gider være der

Skrevet

Pigen er i Vejle, og Vejle ligger vist ikke på Sjælland. Har du lagt opslaget forkert?

Telos skrev, for 1 time siden:

Køb dansk eller Thai- der er der trods alt service og ikke bare en som ikke gider være der

Alle mine bedste oplevelser kommer fra udenlandske piger, så måske skulle du bare vælge at besøge nogle piger, der har positive anmeldelser?

Skrevet

Læste lige din ét år gamle anmeldelse 'Falsk varebetegnelse,' hvor du også vælger at fortsætte aftalen, selvom det ikke er pigen fra annoncen, du møder. Hvordan du kan finde på at fortsætte og begå samme fejl en gang til, er mig en gåde. Man skulle tro, det var en fejl, man kun begår én enkelt gang.

Redigeret af Petit_Hughie

Skrevet
Telos skrev, for 3 timer siden:

Køb dansk eller Thai

Tror ikke det er nogen garanti for noget som helst… ;) 

Skrevet
  • Author

Ja man skulle tro at man blev klogere. Men det er jo ikke til at vide før man man prøvet det. Pigen fra i dag er jo jo både sød og køn. Det var mere servicen som ikke var som forventet. 

Petit_Hughie skrev, for 55 minutter siden:

Læste lige din ét år gamle anmeldelse 'Falsk varebetegnelse,' hvor du også vælger at fortsætte aftalen, selvom det ikke er pigen fra annoncen, du møder. Hvordan du kan finde på at fortsætte og begå samme fejl en gang til, er mig en gåde. Man skulle tro, det var en fejl, man kun begår én enkelt gang.

Skrevet
Telos skrev, for 3 minutter siden:

Ja man skulle tro at man blev klogere. Men det er jo ikke til at vide før man man prøvet det. Pigen fra i dag er jo jo både sød og køn. Det var mere servicen som ikke var som forventet.

Uanset om pigen er sød og lækker, hvis hun bruger falske billeder i sin annonce, hvad får dig så til at tro, at hun vil yde en god service? Lige fra første sekund starter det med en stor, fed løgn: hendes billeder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.