Hop til indhold

Sød fræk og sporty

Featured Replies

Skrevet

Du lånte hende penge?  ;)

min advokat siger jeg ikke skal snakke for meget officielt endnu

og det kan stadig være jeg ikke er blevet snydt - hvem ved

Det er tydeligt at vi er i københavner-forum'et. "Så skal advokaten på pudses på hende".... om du så er røvrendt for 25.000 kroner kan det næppe betale sig at involvere en advokat.

Redigeret af thomasonly64

Skrevet

Du lånte hende penge?  ;)

Det er tydeligt at vi er i københavner-forum'et. "Så skal advokaten på pudses på hende".... om du så er røvrendt for 25.000 kroner kan det næppe betale sig at involvere en advokat.

Hvis det ikke kan betale sig, må det jo være en princip sag? :) det kunne også være det stoppede hende fra at "snyde" flere..

Skrevet

ja det er selvfølgeligt en princip sag -

når man spiller fodbold med advokaten er regningen heller ikke så dyr

Det er meget hurtigt klargjort til en politisag ,,,,

men for mig løber det ikke rundt men det gør det nok for verden ... men lad os se håber stadig hun vender rundt

Skrevet

hun har sku huslet flere jeg kender som jeg har henvist hende til ;-(        hun har også spurgt mig om penge på forhånd dog uden held...

er jeg virkelig ked af

jeg har hendes adr. men er ikke sikker på det er hendes lejlighed mere . øv øv

Skrevet

Undskyld mig, men hvis man betale en pige, penge "på forskud" så kan man ligesågodt sende sin pinkode til Nigeria.

Det er i MIN verden, vidne om dumhed, og selvom det lyder hårdt, så er det lærepenge.

Eller er det kun mig, der aldrig ville hoppe på den?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.