Guest thomasonly64 Skrevet 28. Maj, 2014 (edited) Du lånte hende penge? min advokat siger jeg ikke skal snakke for meget officielt endnu og det kan stadig være jeg ikke er blevet snydt - hvem ved Det er tydeligt at vi er i københavner-forum'et. "Så skal advokaten på pudses på hende".... om du så er røvrendt for 25.000 kroner kan det næppe betale sig at involvere en advokat. Redigeret 28. Maj, 2014 af thomasonly64 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 28. Maj, 2014 Du lånte hende penge? Det er tydeligt at vi er i københavner-forum'et. "Så skal advokaten på pudses på hende".... om du så er røvrendt for 25.000 kroner kan det næppe betale sig at involvere en advokat. Hvis det ikke kan betale sig, må det jo være en princip sag? det kunne også være det stoppede hende fra at "snyde" flere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andersen 32 Skrevet 29. Maj, 2014 ja det er selvfølgeligt en princip sag - når man spiller fodbold med advokaten er regningen heller ikke så dyr Det er meget hurtigt klargjort til en politisag ,,,, men for mig løber det ikke rundt men det gør det nok for verden ... men lad os se håber stadig hun vender rundt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
posten 27 Skrevet 29. Maj, 2014 hun har sku huslet flere jeg kender som jeg har henvist hende til ;-( hun har også spurgt mig om penge på forhånd dog uden held... er jeg virkelig ked af jeg har hendes adr. men er ikke sikker på det er hendes lejlighed mere . øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 29. Maj, 2014 Undskyld mig, men hvis man betale en pige, penge "på forskud" så kan man ligesågodt sende sin pinkode til Nigeria. Det er i MIN verden, vidne om dumhed, og selvom det lyder hårdt, så er det lærepenge. Eller er det kun mig, der aldrig ville hoppe på den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg