Hop til indhold

Somkhid massage - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej,

er der nogen andre, der har erfaringer derfra?

Får altid afslutning dernede (svensk), men er der andre, der ved om de yder andet også?

Går de fx med i bad? Jeg plejer at gå i bad hjemme for at have olien siddende i huden lidt længere, men læste et andet indlæg herinde og der gik kvinden med i bad...

Bliver ofte spurgt "har du ondt nogle steder" - er det vitterligt det de spørger om eller er det indforstået kode for "vil du have andet?"?

Har altid fået super betjening der - god massage og dejlig svensk.

Enkelte gange har der været nogle virkeligt skønne kvinder der - andre gange er det blot hende selv. Men uha, hun har gode hænder...

Skrevet

Jeg har kun fået svensk og god massage. nogle gange med brølækker ung thai til det svenske  :mrgreen:

Skrevet
  • Author

Ja, der er lidt forskel på kvinderne der - men har altid fået god massage....

Den første gang jeg fik ekstra derude, var af den skønneste kvinde omkring 35-40 år - og hun stak lige første fingerled ind bagi. Det var grænseoverskridende, men for satan hvor en udløsning det gav...

Er et par gange blevet masseret af 2 på en gang, men desværre er den ene gået før det blev sjovt...

Har en enkelt gang fået kvinden til at tage sine bryster frem og fik lov til at smage på hendes brystvorter - men tror desværre ikke hun er der mere..

For nyligt var der en pivlækker, yngre kvinde. Hun placerede hele tiden håndklædet, så det ikke dækkede for noget... så hun havde hele tiden fri udsigt til min begejstring for hendes arbejde...

Skrevet

Hej har fået en rigtig god omgang med indehaveren. Ca. 30-40 år. Efter endt massage bestilte jeg svensk afslutning. Hun tog tøjet af og satte sig overskrævs på mine lår og gik igang. så lige pludselig tog hun et kondom i vindueskarmen og monterede det, og så fik jeg ellers hele pakken i forskellige stillinger, og VI nød det. Jeg gav hende 800,- i stedet for de 600,- der var aftalt.   

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.