Hop til indhold

“Julegaven til dig”

Featured Replies

Skrevet

Besøgte idag denne fantastiske pige.

https://annoncelight.dk/showad/400064

Nem kontakt og blev mødt af dejlig varm og fræk dansk pige i privat hjem.

Hyggeligt besøg ved fræk og dejlig pige, sex, snak og hygge helt i top.

kan varmt anbefales.

Skrevet
Jacob8000 skrev, for 14 minutter siden:

Besøgte idag denne fantastiske pige.

https://annoncelight.dk/showad/400064

Nem kontakt og blev mødt af dejlig varm og fræk dansk pige i privat hjem.

Hyggeligt besøg ved fræk og dejlig pige, sex, snak og hygge helt i top.

kan varmt anbefales.

Tusind tak for anbefalingen :wub:

Det var en dejlig stund! <3

Rigtig god jul og jeg glæder mig til vi ses igen :) 

kys 

Skrevet

Det var godt nok en info-sparsommelig anmeldelse

Skrevet

Jeg har besøgt Annika, I hendes eget hjem.

Det er en dejlig fornøjelse, specielt for en moden mand som mig, varm velkomst med kys og kram.

Annika er en moden kvinde, du kan selv se hendes mål, jeg synes hun er en dejlig moden kvinde. For det første følte jeg mig meget velkommen, og med god tid, Annika forstår at nyde, og når man som jeg elsker at slikke, så er det rart at der gives udtryk for  at det nydes, som jeg sagde til Annika, du skal ikke nyde for min skyld, svaret var, jeg kan slet ikke lade være. Jeg har stor respekt for de piger der inviterer os hjem, specielt første gang, det må jo kræve noget af dem, så dyb respekt

Nå, jeg kan varmt anbefale Annika, og husk, hun modtager kun en gæst om dagen, det værdsætter jeg også

Mange varme tanker

Skrevet
  • Author

Måtte simpelthen forbi igen, hun er for skøn.

Blev Mødt i døren af den søde @Annikalouise med et smil og et kys. Hun tilbød mig et bad, hvilket jeg dog havde ordnet hjemmefra. Hun bød på kaffe. Vi satte os og snakkede om løst og fast. Hun nussede og kyssede mig imens. 

Hun hjalp mig af med tøjet og gav mig et dejligt blowjob flere gange under “akten” Vi havde dejlig kærestesex og hun var ikke bange for at vise mig hvad hun godt kunne lide jeg gjorde ved hende. Hun fik nogle gode orgasmer og som slut suttede hun mig til jeg kom i hendes mund. Super fræk kvinde.

Kan kun anbefale et besøg hos hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.