Hop til indhold

Det bedste blow?

Featured Replies

Skrevet

Hvor får jeg det bedste blow med slug hvis det skal være omkring midtsjælland/storkøbenhavn? :)

Skrevet
Hvemved100 skrev, for 3 timer siden:

Hvor får jeg det bedste blow med slug hvis det skal være omkring midtsjælland/storkøbenhavn? :)

Eevee har været gange fin de gange jeg har fået det, men om det er det bedste er jo en smagssag   Blowjob med slug og kaffe tilbydes

Skrevet
Penk skrev, for 23 timer siden:

Eevee har været gange fin de gange jeg har fået det, men om det er det bedste er jo en smagssag   Blowjob med slug og kaffe tilbydes

Helt enig. Hun er helt suveræn. Sutter fantastisk godt med masser af spyt og savl, tager hele ladningen i munden og sluger. 
Desuden er hun enormt fræk når man filmer hende. 
:)

Skrevet
FutureCut skrev, den 19.12.2024 at 13:36:

Helt enig. Hun er helt suveræn. Sutter fantastisk godt med masser af spyt og savl, tager hele ladningen i munden og sluger.

Det er vist som man tager det. Det var på ingen måde noget at råbe hurra for da jeg var der. Har aldrig oplevet noget så ensformigt, op ned op ned, i samme hurtige tempo, og kun mund.. Og alt det spyt var ikke særlig lækkert... Ikke noget jeg kan anbefale overhovedet. Btw hun er sød nok det er slet ikke dét, men det blow der er stærkt overvurderet -_-

Skrevet
Liv skrev, den 21.12.2024 at 20:34:

Beklager afsporing.

Men du VED jo at det er en afsporing, så lad  være!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.