Hop til indhold

Lisa Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/415851

Så fik jeg besøgt Lisa i Horsens

Kendt sted centralt i Horsens. Relativ diskret, ligger ud til en stor vej, men gemt væk bag en port. 

Lisa er rigtig sød over beskeder, lidt kortfattet. Men gjorde mig ikke så meget. 

Når hun så åbner døren, står der bare en skøn dame som skudt ud af billederne i annoncen. Billederne ligner hende på en prik, de kunne være taget i dag, så identisk er det.

Hun leverer hvad man har bestilt. Med en indlevende og fantastisk attitude. 

Men boys tag et bad når hun tilbyder det. Kunne mærke på hende at hun var meget glad for at jeg tog et bad, selvom jeg havde sagt nej, da jeg lige havde været i bad hjemmefra. Hun virkede i hvert fald ekstra glad da jeg kom lidt våd ud fra badeværelset. 

Kom ind i rummet til en nøgen flot krop, og kunne se hun allerede var våd. Højest sandsynligt fra lidt glidecreme. Resten af sektionen var der ingen glidecreme, kun spyt. Hvilket var virkelig dejligt, da det gav mig en følelse af at hun virkelig nød det og godt kunne lide det der foregik. 

Igennem det hele var der små støn som virkede oprigtigt og i perioder, hvor hun nød det. Det var som at have samleje med en ny kæreste.

Alt i alt en mega fed oplevelse med en GP'er. Helt sikkert et af mine bedste besøg til dato. Hun går helt sikkert ind på en top 3, med tæt kamp på top 1. 

Karakter

Sted: 9/10 - mest fordi det jeg ikke har noget imod om det er diskret eller ej. For mig handler det mere om et rent og pænt sted. Hvilket det virkelig var.

Pige: 10/10 - bare fantastisk at se på og snakke med

Samleje: 10/10 - virkelig dejlig, og ikke nogen klyng omkring noget som helst, hun indlever sig bare og nyder det. Også selvom jeg er et pænt stykke over gennemsnittet. Hvilket virkede til hun kunne lide.

Gensyn - helt sikkert. Blev jo næsten forelsket 

Skrevet

Tak for en god anmeldelse.

Jeg havde godt set hendes annonce tidligere, og efter din anmeldelse overvejede jeg at besøge hende en af de næste par dage. Nu er annoncen desværre væk.

Håber hun vender tilbage.

Skrevet
  • Author
Jernet skrev, for 13 timer siden:

Tak for en god anmeldelse.

Jeg havde godt set hendes annonce tidligere, og efter din anmeldelse overvejede jeg at besøge hende en af de næste par dage. Nu er annoncen desværre væk.

Håber hun vender tilbage.

Hun sagde godt, at det var hendes sidste dag i går, før hun tog hjem til jul. Men at hun kommer tilbage i det nye år. Så mon ik, du får muligheden igen. 

Jeg aftalte i hvert fald med hende, at hun skal skrive når hun er tilbage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.