Hop til indhold

Er Episk Massage lukket?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har forgæves forsøgt at få svar fra deres profil herinde over længere tid, og en kontakt via deres hjemmeside til Gry i Randers har heller ikke givet pote.

Jeg kom til at tænke på de måske har drejet nøglen om.

Nogen der ved noget?

Skrevet

Jeg tænker at de stadig er kørende.

De annoncerer ret ivrigt på Annoncelight, også i dag. Måske Gry har lagt sig syg?

Jeg har ikke selv så meget lyst pt. Var hos Julie i Aalborg for et par måneder siden. Så jeg checker ikke lige ved at booke i Aalborg.

Mvh. Nyde

Skrevet
Randersand skrev, den 17.12.2024 at 17:22:

Jeg har forgæves forsøgt at få svar fra deres profil herinde over længere tid, og en kontakt via deres hjemmeside til Gry i Randers har heller ikke givet pote.

Jeg kom til at tænke på de måske har drejet nøglen om.

Nogen der ved noget?

Hej

Jeg har tjekket mails (inkl. spammappe), sms’er og beskeder herinde, og jeg har ikke modtaget noget jeg endnu ikke har svaret på. 
Du er velkommen til at skrive til [email protected] ; mig direkte [email protected] eller booke tid på hjemmesiden hvor du også kan se ledige tider. 

Mvh Gry

Skrevet
  • Author
Episkegry skrev, 1 time siden:

Hej

Jeg har tjekket mails (inkl. spammappe), sms’er og beskeder herinde, og jeg har ikke modtaget noget jeg endnu ikke har svaret på. 
Du er velkommen til at skrive til [email protected] ; mig direkte [email protected] eller booke tid på hjemmesiden hvor du også kan se ledige tider. 

Mvh Gry

Jeg sender dig lige en privat mail

Skrevet
  • Author
Randersand skrev, for 20 timer siden:

Jeg sender dig lige en privat mail

Så har du nok heller ikke modtaget den mail jeg sendte i går aftes, måske fordi din mail er gået på juleferie

Skrevet
Randersand skrev, den 20.12.2024 at 11:49:

Så har du nok heller ikke modtaget den mail jeg sendte i går aftes, måske fordi din mail er gået på juleferie

Min mail holder ikke ferie, men jeg har altså ikke modtaget noget. Venligst se til at du sender til den rette mail, eller brug kontaktformlen fra hjemmesiden. 

Skrevet
  • Author
Episkegry skrev, for 2 timer siden:

Min mail holder ikke ferie, men jeg har altså ikke modtaget noget. Venligst se til at du sender til den rette mail, eller brug kontaktformlen fra hjemmesiden. 

Jeg er ked af du ikke har modtaget noget, venligst se til din mail fungerer - for jeg klikkede bare på den mailadresse du opgav

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.