Hop til indhold
body

Domina søges Sjælland

Recommended Posts

Jeg har ikke været hos en Domina i snart 6 år, og dem jeg frekventerede er ikke længere aktive.

Hvis jeg kunne tænke mig at blive domineret af en smuk, yngre, slank læderklædt domina der mestrer bullwhip og single tailo piske, giver et godt handjob, gode gedigne lussinger og formår at pirre og tage kontrollen, er der så en i Københavnsområdet der kan anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tor johansen skrev, for 11 timer siden:

Jeg ved godt det ikke er det du søger men

Når du har sådan en tanke, så er det smarteste IKKE at skrive. Når trådstarter er specifik i hvad han ønsker er han det af en årsag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
body skrev, for 16 timer siden:

Jeg har ikke været hos en Domina i snart 6 år, og dem jeg frekventerede er ikke længere aktive.

Hvis jeg kunne tænke mig at blive domineret af en smuk, yngre, slank læderklædt domina der mestrer bullwhip og single tailo piske, giver et godt handjob, gode gedigne lussinger og formår at pirre og tage kontrollen, er der så en i Københavnsområdet der kan anbefales?

Hej Body

Jeg kan varmt anbefale dig at tage kontakt til Lady Cherie. Ladyen ser fantastisk ud har humor og kan sit kram

du kan evt. læse anmeldelser på Ladyen`s hj side https://www.cherie.dk/

mvh og Glædelig JUL

Ector

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er som allerede givet flere gode bud på skønne dominaer, min anbefaling vil være Mistress Spankerella, se min anmeldelse i linket nedenfor.

Jeg har besøgt Mistress Spankerella flere gange siden og det er god blevet bedre gang for gang.

Det er kun dig som afgør hvor hårdt det skal være, hun nyder din smerte.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/181768-mistress-spankarella/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for inputs… jeg har en fantasi om først at blive fadtspændt af en yngre kvinde i sygeplejeuniform der giver mig et lavement, og bagefter kommer ind klædt i læder fra top til tå og tager mig med en strap on. Nogle bud på en domina der vil gøre det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Ector skrev, den 18.12.2024 at 07:12:

Hej Body

Jeg kan varmt anbefale dig at tage kontakt til Lady Cherie. Ladyen ser fantastisk ud har humor og kan sit kram

du kan evt. læse anmeldelser på Ladyen`s hj side https://www.cherie.dk/

mvh og Glædelig JUL

Ector

Hun går vist ikke under kategorien "yngre"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, den 25.1.2025 at 00:13:

Hun går vist ikke under kategorien "yngre"

I hendes verden er alt under 100 yngre....
Bemærk det er hendes alder i annoncer, så det må vi formode stemmer.
Kh W

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
whipit skrev, for 46 minutter siden:

I hendes verden er alt under 100 yngre....
Bemærk det er hendes alder i annoncer, så det må vi formode stemmer.
Kh W

Mit bud er, at hendes reelle alder er omkring 70.

Bevares, hun holder sig godt, men da jeg så hende for 1-2 år siden virkede hun gammel. 

Usikker gang og bare gammel i sin holdning.

Hun var pivlækker som ung, men det er mange år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At en kvinde ikke vil oplyse sin alder er jo alm. pli!

At Cherie så bruger lidt humor er jo bare skønt!

Lady Cherie er stadig en fantastisk Domina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Slavesvinet skrev, for 3 minutter siden:

At en kvinde ikke vil oplyse sin alder er jo alm. pli!

At Cherie så bruger lidt humor er jo bare skønt!

Lady Cherie er stadig en fantastisk Domina

Ja ja, bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok de fleste slaver som har fantasi om en yngre ( læs som sammenlignet med slaves alder )  Jeg vil gerne understrege at jeg mener ikke at alders forskel er en ødelæggende ting i at det at udleve sit liv / sin fatasi  som slave eller hvad man nu har for en rolle i livet .

Jeg kan og kun stemme i det kor som elsker og nyder godt af det som Lady Cheri  med stor selvsikkerhed og stor fornøjelse gør ved eller med slaven.

Jeg ser hende som både fræk ( tænker her : indbyder til narrestreger :rolleyes: ) og smuk med en humoristisk og kærlig tilgang til opgaven men HUSK ! Det ER Lady Cherie  der styre dig gennem legen eller livet som slave . Så kast dig ned i den krævede stilling når Lady Cherie  kommer ind eller tager imod dig 

jeg har ikke været i Lady Cherie  vold for sidste gang . 
Vil faktisk gerne rykke ind på fuld tid 24/7 365 hvis Lady Cherie  vil eje og bruge mig 

Redigeret af Trueslave

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...