Hop til indhold

3 TIMERS GANGBANG MED ANAL onsdag d. 18. December kl 19 til 22

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg et endeligt event klar :P<3

Se mere i linket, eller læs nærmere her under

https://annoncelight.dk/showad/417653

Hej alle i frække sexglade mennesker <3

Nu er min juleferie så småt igang, og derfor holder jeg et lille gangbang hvor jeg vil være klar til at blive brugt af 5-10 mænd i alle mine huller, som den liderlige og pik sultne tøs jeg er :-P

Lidt om mig:

Jeg har store smukke brune øjne

En stor lækker analglad røv

Langt mellemblond hår

En glatbarberet sprøjteklar fisse

En overskuelig håndfuld bløde bryster

En Umættelig liderlighed

og ikke mindst en STÆRK vilje+trang til at tage din pik i bund i alle huller! 

Jeg er i øvrigt 34 år, og super tilfreds med min frække voluminøse krop <3 Jeg vil stille kondomer i 2 størrelser og lidt drikkevarer til rådighed 

Sex i fisse og røv er MED kondom, bj er op til dig :-*

Jeg tænder ISÆR på analsex (HÅRDT og gerne længe), facefucking, at blive grisset til af en masse sperm, klask i røven og et godt fast greb! 

Onsdag aften 19 til 22 --> 3 timers gangbang med anal

1500 kr og der er ikke rabat hvis du kun er der en time eller to :)

Skriv gerne din by, alder, navn, højde/drøjde OG mobilnummer til [email protected] eller en sms til 93951693 med navn, by, alder og højde/drøjde, og gerne alle informationer i første besked, så alt kan gå lidt glattere fra start ;)

Jeg vil gøre mit bedste for at svare på relevante mails hurtigst muligt 

#analsex #squirt #sprøjt #gangbang #gb #dp #dt #bj #facefucking #cumslut #COF #COB #sprøjteorgasme #anal #fuckdoll #sandwich #dansk #jylland #nordjylland #Hobro #godrøv #analluder #LIDERLIG #december #idag 

KYS <3 Electra Lust

Skrevet

Hvor gad jeg godt have været med, så jeg igen kunne deltage i et af dine frække events. Men jeg så det desværre for sent. 

Jeg håber mange deltog og det blev en hed og våd aften. 

Jeg vil holde øje med dig i 2025. 

God Jul og Godt Nytår. 

Skrevet

Så har man været på tur igen som sædvanligt går der noget galt først gang er til single møde i aalborg hvor man går lidt over tid igen perfekt møde som altid med pigen på vej ud af gården til huset møder man ejeren på cykel som kort efter kommer løbende efter mig og råber jeg skal flytte min bil I det samme skal hele gaden ud med skraldespanden ,folk luft deres hund folk er på vej hjem fra 365 med vare Han finder ud af at det pigerne på 1 sal”s bil og siger det meget højt 

Så står man der med en klubjakke med både stort klub og eget navn på. Privat Diskret sgu ik når jeg er af sted 

Onsdag var der GB juleafslutning hos Lust4life  alt klapper og møder ind Der er 5 drillenisser og et par afbud kort møde om hvad man må og ikke må med pigen lidt snak om de forskellig mænd om det var først gang de var til GB faktisk en god ide nå pigen forsvinder ind i bollerummet drillenisserne følger efter med både store og små pakker i sækken

Der bliver sutte slikket bruget fingre og legetøj da pigen er varmet godt op går kneppe rigtigt i gang hun bliver vendt og drejet pik i fis.røv og en i munden lige pludselige er pigen blevet til Snehvide Låsesmeden havde afleveret en mega stor pakke. og Låsesmeden går i rygerummet sammen med master to andre fedt så har man Snehvide for sig selv og mrDURECELL kan give den gas Låsesmeden vender tilbage efter et langt stykke tid og vi dele pigen Vi begynder at tænke hvor bliver de andre dog af så begynder TLF at ringe flere gang mens der er nogle der banker på døren HVOR FAN er Master henne .Snehvide blever nødt til at tage Telefonen det viser sig at Låsesmed har smækket dør til den uopvarmet udestue så det var nogle kolde nisser der komme ind (matador om igen) ik så godt for mrDURECELL der løbe tør for strøm for først gang men igen gjort nået der er svær at slå med to gang kom på 2 min

Slutter før tid med at slikke fisse, bruge finger og sutten pik Drillenisserne var blivet for kolde Derefter god snak og grin i stuen Alle har igen får en god oplevelse hos Lust4life  

Låsesmeden fik udfordret Snehvide på sprøjt 

Og igen fan sker der når mrDURECELL er på tur

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.