Hop til indhold

Minimum antal anslag i en anmeldelse

Featured Replies

Skrevet

Nu ved jeg godt at siden ikke udvikles mere, men måske var det muligt at dele anmeldelser op i to grupper. En med de lidt intet sigende 3 liners anmeldelser, både gode og dårlige, og så en gruppe hvor der skal være et minimum antal tastninger. 
jeg er selv en af dem, der når jeg skriver en anmeldelse, prøver at få så mange fakta med, dog minus selve akten, men at læse en anmeldelse på 1-3 linjer er der sku ikke meget info at få. “Hun er god, pas på hende”, “ hun er ikke det værd, kommer ikke igen”. Hvad fanden skal man bruge det til ?

kom nu ind i kampen, beskriv hvordan kontakten var, er det pigen på billedet, hvordan er stedet, betalings metoder, og hvis muligt prisen eller bare niveauet, hvad var godt, hvad var dårligt, faciliteter, bad, parkering, tilgængelighed, diskret/offentligt, mm

så kan det være der kommer noget man kan bruge, for kvaliteten af de anmeldelser der kommer i øjeblikket er sku for nedadgående, og når så de gode anmelder finder faste forhold og stopper, så er det sku ikke godt.

Det er ikke erotiske noveller jeg ønsker bare gode, informative anmeldelser, og ikke intetsigende 2/3 linjer.

@Administratorer det noget der er muligt ? (Med et forfængeligt håb om svar, julen er miraklernes tid )

Er det noget I har mulighed for at lave, det med en undergruppe ?

@Stapler @Bryan Mills

Skrevet

Man kan jo hurtigt springe over de helt korte intetsigende anmeldelser - så kan ikke se det store problem - og hvis man har mistanke om en falsk anmeldelse, er det jo ret nemt at indrapportere og lade admins håndtere det.

Skrevet

Kære Lovingthai:):)

Kender du dette danske ordsprog : " Hver fugle - synger med sit næb"        I nogle år boede jeg lige i udkanten af et fredet område og som endda blev udnævnt til et beskyttet habitat pga en mangfoldighed af fugle - blivende fugle / trækfugle. Når det var vindstille og særligt om aftenen var der et blandet "sangkor" af fugle : nogle skræppede - andre sang de smukkeste sange, noget var korte sang - andre lange sange -  osv - osv - - de "snakkede sammen" andre gjorde kur

SÅDAN er det også herinde på EG  - - hvert medlem synger med sit næb - - - dvs hvert medlem sit personlige "skriv" - - det kan ikke være anderledes;)

Og derfor ser du korte skriv - - lange skriv. Et kort skriv kan ind i mellem være ganske informativt og et langt skriv kan også være det rene vanvittige vås og vrøvl

Her ud over skal du altså af dig selv vide, at der er medlemmer der ikke helt magter det danske sprog det kan være pga ordblindhed  - det kan også være fordi de ikke magter at formulere sig - risiko for latterliggørelse !!!!!

Nu er det altså heller ikke sådan at ALLE danske sexkøbere er medlem på EG - - sleeeeet ikke, og der er heller ikke pligt hertil.

Der er på EG heller ikke pligt til at skrive anmeldelser - - sleeeeet ikke       -      så vær glad for dem der er, og hvis de ikke lige er som du vil have dem - så gør som @Jernsvinet foreslår spring dem over - - - den kan ikke blive anderledes fra det specifikke medlem.

Endvidere er det så sandelig helt almindeligt at de gode piger de omtales sleeeet ikke - - - deres kunde holder dem for sig selv  - - - sig forstå!!

In generel De gode :wub::wub:  + også kvinderne ude IRL dem holder mænd sgu for os selv og SELVFØLGELIG vice versa kvinderne.  - -  sådan er livet for K+M

SÅÅÅÅÅ  - - @Lovingthai    -  vær glad for det der skrives - også det du ikke kan lide;)   -   andre kan måske lide det;)

- - op på hesten igen - doo :):)

Mange hilsner 

Nye tider

- - og lige : - - - finder jeg selv en rigtigt skøn kvinde:wub:  -  så fortæller jeg sgu  sleeeeet ikke noget til andre mænd - - der vil altid være idioter der kun magter at ødelægge det mig !!

Redigeret af Nye tider

Skrevet
Lovingthai skrev, for 3 timer siden:

kom nu ind i kampen, beskriv hvordan kontakten var, er det pigen på billedet, hvordan er stedet, betalings metoder, og hvis muligt prisen eller bare niveauet, hvad var godt, hvad var dårligt, faciliteter, bad, parkering, tilgængelighed, diskret/offentligt, mm

så kan det være der kommer noget man kan bruge, for kvaliteten af de anmeldelser der kommer i øjeblikket er sku for nedadgående, og når så de gode anmelder finder faste forhold og stopper, så er det sku ikke godt.

Jeg er fuldstændig enig med dig!

Det værste er når man i overskriften skriver - Advarsel - og så skriver 1½ linje og opfordrer folk til at holde sig væk.

Det er eddermame for tyndt! :huh:

Der mener jeg godt at man kan ændre den linje for moderationen der er lagt for dagen. Det BØR være god stil at - hvis der skal advares - at man så argumenterer hvorfor!

Alene overskriften kan smadre en GP's business på et splitsekund - og det er sgu ikke fair! Særligt ikke hvis det hele er baseret på misforståelser!

Jeg er med på at meget kan afklares i dette forum - og det er vel også der EG har sin berettigelse - man skal bare huske på at et indlæg der får lov til at passere blive synlige for ALLE - lang tid efter det er skrevet.

@Lovingthai det glæder mig at du bringer emnet på banen :) 

Jeg savner i DEN grad nogle retningslinjer for anmeldelser!

Nye tider skrev, for 1 time siden:

Her ud over skal du altså af dig selv vide, at der er medlemmer der ikke helt magter det danske sprog det kan være pga ordblindhed  - det kan også være fordi de ikke magter at formulere sig - risiko for latterliggørelse !!!!!

Jeg håber saftsuseme ikke at der er nogen herinde der er blevet latterliggjort pga. ordblindhed - for det er sgu da topmålet af tarvelighed!

Generelt vil jeg opfordre ALLE til at skrive deres anmeldelser og deres holdninger UANSET hvor gode eller hvor dårlige de er til at skrive - det manglede sgu da bare!

Ja - undskyld jeg hidser mig op - jeg har sigøjnerblod i årerne!!

Skrevet

Hvis man ønsker mere fyldestgørende anmeldelser må man også anerkende dem der ér. Smid en emoji eller en kommentar. Det er vel det mindste for at holde gang i de mere fyldestgørende anmeldelser? Ingen gider skrive i længden, hvis tiden der bruges ikke modsvares af den udviste interesse fra læser. Man ser anmeldelser med mange visninger, men forsvindende lille konkret respons. Så anmeldelser læses i det stille, men om det er nok til at bibeholde fyldestgørende anmeldelser på, betvivler jeg…

@Crabman var altid god til at anerkende og bevirkede at man fik lyst til at skrive/anmelde. Han efterlader et godt eksempel…

Redigeret af TheRealPeter
Sprog

Skrevet

Jeg forstår godt dit ønske.

MEN

Man kan ikke forlange så meget af andre, end at de opfører sig ordentlig, synes jeg.

Hvis man vil have gjort noget, som man synes, at det skal gøres, er man nødt til selv at tage fat.

Jeg har min måde at skrive reviews på, og blev egentlig ikke inspireret af dit skriv til, at ændre noget ved det. Jeg oplyser om det som jeg selv synes er interessant. Hvis læserne vil vide mere, er spørgsmål velkomne.

Personligt læser jeg anmeldelserne for underholdning. Aldrig for at sortere i, hvem jeg vil besøge.

Skrevet

@Probator ja man skal som min. Forvente af andre at de opfører sig pænt, det er en selvfølge.

skabelon til anmeldelse.

Kontakten, var det nemt, tog lang tid, sms, opkald mm

er det pigen på billedet.

evt lidt om prisen, hvis det er nævnt i annoncen.

forhold, bad, seng, massage bænk, pænt rum, en losseplads, parkering, diskret, andre på samme sted mm.

Ydelsen, fik man det aftalte, kvaliteten af den ydet ydelse, jeg skriver ikke selv om selve den sexuelle ydelse, det er op til folk hvad de vil skrive her.

samlet indtryk, og om man vil anbefale pigen eller ej.

Det er hvad man bør kunne forvente af en anmeldelse, men ja jeg accepterer at vi ikke alle er ens, og vi vil med sikkerhed heller ikke opleve pigen på samme måde, hvilket jeg også har stor respekt for, men 2-4 linjer med, hvor man ikke får noget info er sku ikke en anmeldelse, det er dovenskab, og noget som ikke er anvendeligt for nogen. 
Jeg elsker at læse en god anmeldelse og den kan have stor betydning for om jeg vil besøge en pige, jeg tror faktisk ikke jeg har besøgt en pige som jeg ikke har læst anmeldelser af, nu er det så ikke så mange piger jeg har besøgt men et par stykker er det da blevet til. Stavefejl mm vil aldrig have nogen indflydelse på mig, jeg staver selv som en hest med to stumme D’er. 

TheRealPeter skrev, den 16.12.2024 at 20:30:

Hvis man ønsker mere fyldestgørende anmeldelser må man også anerkende dem der ér. Smid en emoji eller en kommenta

Ja det gør jeg også nogen gange, men er ikke så god til det, og ja det er et sted hvor det virkelig har ændret sig her på EG over de sidste par år. For nogle år siden vil en god anmeldelse af en kendt pige få en masse smileyer og 10-30 kommentarer var ikke ukendt, det sker ikke idag, ærgerligt at den del er forsvundet, til gengæld er det så heller ikke så mange tråde der bliver lukket fordi man kommer op at skændes om det skrevne mm. Det har jeg selv været ude for et par gange er sket med anmeldelser jeg har lavet, med det er sku lige før det var mere givende end den reaktion (læs næsten ingen) der er idag.

Skrevet
Probator skrev, for 16 timer siden:

Måske i kunne komme op med nogle gode skabeloner, som man blot udfylder efter bedste evne?

Det har været oppe og vende rigtig mange gange - så det er jo ikke en ny diskussion.

Om det er korte eller lange anmeldelser er i bund og grund ligegyldigt. Anmeldelsen skal bare være fair - uanset hvad man har oplevet og så er jeg helt med på at alt er subjektivt.

Lovingthai skrev, for 4 timer siden:

Stavefejl mm vil aldrig have nogen indflydelse på mig, jeg staver selv som en hest med to stumme D’er. 

Personligt er jeg fløjtende ligeglad med om det staves med tre eller fire stumme D'er - eller med blødt D som i Pladder :lol:

Bare det er forståeligt.

Lovingthai skrev, for 5 timer siden:

For nogle år siden vil en god anmeldelse af en kendt pige få en masse smileyer og 10-30 kommentarer var ikke ukendt, det sker ikke idag, ærgerligt at den del er forsvundet, til gengæld er det så heller ikke så mange tråde der bliver lukket fordi man kommer op at skændes om det skrevne mm.

Enig - Det er superærgerligt - for det er skænderierne der gør det til underholdende læsning.

HER synes jeg til gengæld at vores mods kører en okay linje - sålænge diskussionen holdes på sporet og til emnet :ph34r:

Skrevet

Nu tror jeg da nogen skal holde lidt igen med at kræve ind.

Hvis der bliver ved med at komme krav om øget kvalitet i anmeldelser, kommer der ikke flere anmeldelser, men færre. Og fra undertegnede kommer der i hvert fald ikke flere.

Tag det der kommer og vær glad for at nogen overhovedet skriver anmeldelser.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Nu tror jeg da nogen skal holde lidt igen med at kræve ind.

Hvis der bliver ved med at komme krav om øget kvalitet i anmeldelser, kommer der ikke flere anmeldelser, men færre. Og fra undertegnede kommer der i hvert fald ikke flere.

Krav !

mit indlæg skal ses som et stort ønske, jeg har ingen steder stillet krav, det er jeg ikke i en position til.

Hvis du selv vælger ikke at bidrage med yderlige anmeldelser så er det jo din egen beslutning, som jeg ikke kan gøre hverken fra eller til ved, måske bare beklage den. 
Jeg har i over 10 år været på en udenlandsk thai side, der er det et KRAV at man har bidraget med er vist antal inden man bliver lukket ind i den “lukkede” afdeling med de “slemme” indlæg både anmeldelser og billeder mm, den side er under konstant udvikling og vokser hele tiden. Sådan noget er jo udelukkende her, da udviklingen er stolpet her på siden. 

Skrevet
Lovingthai skrev, for 7 timer siden:

Krav !

mit indlæg skal ses som et stort ønske, jeg har ingen steder stillet krav, det er jeg ikke i en position til.

Hvis du selv vælger ikke at bidrage med yderlige anmeldelser så er det jo din egen beslutning, som jeg ikke kan gøre hverken fra eller til ved, måske bare beklage den. 
Jeg har i over 10 år været på en udenlandsk thai side, der er det et KRAV at man har bidraget med er vist antal inden man bliver lukket ind i den “lukkede” afdeling med de “slemme” indlæg både anmeldelser og billeder mm, den side er under konstant udvikling og vokser hele tiden. Sådan noget er jo udelukkende her, da udviklingen er stolpet her på siden. 

Hvis man får fornemmelsen, og det gør jeg, at det man bidrager med ikke er godt nok, stopper man måske bare.

Og jeg er på ingen måde interesseret i at komme på den lukkede afdeling….

heller ikke med slemme indlæg. Det er såmænd rigeligt herinde. 

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 2 timer siden:

Hvis man får fornemmelsen, og det gør jeg, at det man bidrager med ikke er godt nok, stopper man måske bare.

Altså - du kan jo se på antallet af likes om det du skriver er "godt nok".

Omfanget af det burde vel give anledning til at overveje om man skulle ændre sin tilgang til anmeldelsen.

Det der undrer mig er at en side som EG - der i høj grad er drevet af anmeldelser - ikke har retningslinjer eller mindstekrav til selve indholdet i anmeldelserne.

Når der ikke findes retningslinjer til selve indholdet - er der jo lagt op til fri fortolkning - og det gælder også moderationen.

Redigeret af Needy

Skrevet
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Og jeg er på ingen måde interesseret i at komme på den lukkede afdeling….

heller ikke med slemme indlæg. Det er såmænd rigeligt herinde. 

Nu er det lidt svært at tolke hvad du mener, men på det fora gælder det om at komme på den lukkede og i den slemme afdeling, det er der det “sjove” sker, og der skal der ikke være områder på billederne som er  “usynlige.

Skrevet
Lovingthai skrev, for 5 timer siden:

Nu er det lidt svært at tolke hvad du mener, men på det fora gælder det om at komme på den lukkede og i den slemme afdeling, det er der det “sjove” sker, og der skal der ikke være områder på billederne som er  “usynlige.

Tja, jeg tænker at der måske ville gå over mine grænser, det der foregår på den lukkede. Der må jo være en grund til at den er lukket. Nejtak herfra

Redigeret af Slowman

Skrevet
Needy skrev, for 7 timer siden:

Altså - du kan jo se på antallet af likes om det du skriver er "godt nok".

Så kan du jo tage et kig på hvilke indlæg der får likes i denne tråd:)

ikke noget jeg tillægger så stort betydning, man mener jo det man mener uanset om andre er enige.

Redigeret af Slowman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.