Hop til indhold

Tourist fælde

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på tur i lørdags og efter 600 km rundt i Danmark, var jeg godt brugt og under lade stop i det midtjyske kigge jeg efter en god omgang massage, jeg valgte desværre en tur til Nr søby på Fyn .det gik nemt med bestilling og aftale men pigen på billedet fandt ikke i huset kun mutter og en influenza ramt massør.. gik med en time tantra massage. Godt jeg ikke valgte traditionelle Thai for så var skindet da blevet flået af.. god tid står der i annoncen. Øh nej hj blev gennemført uden der blev fuld flag og var ude efter 42 min hvor jeg startede med en bad .. kan vist kun betegnes som en tourist fælde.

https://annoncelight.dk/showad/404999

Redigeret af fnuggi

Skrevet

Jeg tror da, at mutter er hende på billedet, dog sikkert forskønnet. Men det kan selvfølgelig være, at der er flere i huset i Nr. Søby. Hun havde før klinik i byen ved siden af, men satte huset til salg efter at Politiet havde været forbi. Dér lod hun andre piger om at gøre arbejdet med forskellige ydelser, men så måtte hun selv til at lave noget....

Redigeret af niskanen

Skrevet

Hmm... hvem var så "touristen"  Når du bestiller "tantra" ved en thai -kan man vel ikke forvendt en hel masse... -i en time også lang tid, at holden den kørende. Men jeg håber da du gjorde hende opmærksom på, at du ikke var tilfreds, og tiden ikke var gået -før du gik...

Skrevet

Burde dette opslag ikke flyttes til Thai opslag..??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.