Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har læst et par anmeldelser om Bella og de er lidt blandede. Derfor måtte jeg danne mit eget personlige indtryk af hende og den service hun tilbyder.

Jeg bestilte 1 time B2B og massage. Bella ligner sine billeder. Hun har en skøn krop og ser utrolig sexet ud, når hun sidder på toppen af en indsmurt i olie.

Hendes B2B er der egentlig ikke noget galt med. Hun bevæger sig godt og gør de rigtige ting og er berøringsvenlig, men der er ikke meget varme eller indlevelse. Ingen søde ord, ingen kærtegn eller intimitet. Det hele føltes mekanisk og ligegyldigt.

Måske er en time i overkanten eller måske er jeg ikke lige hendes type, hvem ved. Egentlig er det ikke fordi jeg føler mig ”snydt” for hendes krop og bløde hud er fantastisk, men der var ikke den ekstra lille gnist der gør det til en rigtig formidabel oplevelse. Vender jeg tilbage? Det tror jeg ikke, for mig er der bedre alternativer til en B2B. Bella skriver at det er muligt at tilkøbe ekstra ydelser, hvis kemien passer. Jeg blev ikke tilbudt noget ekstra, så den del kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg vil give oplevelsen  6.5 ud af 10. Besøget fandt sted for ca. 3 uger siden.

Skrevet
Texmex skrev, for 23 timer siden:

Jeg har læst et par anmeldelser om Bella og de er lidt blandede. Derfor måtte jeg danne mit eget personlige indtryk af hende og den service hun tilbyder.

Jeg bestilte 1 time B2B og massage. Bella ligner sine billeder. Hun har en skøn krop og ser utrolig sexet ud, når hun sidder på toppen af en indsmurt i olie.

Hendes B2B er der egentlig ikke noget galt med. Hun bevæger sig godt og gør de rigtige ting og er berøringsvenlig, men der er ikke meget varme eller indlevelse. Ingen søde ord, ingen kærtegn eller intimitet. Det hele føltes mekanisk og ligegyldigt.

Måske er en time i overkanten eller måske er jeg ikke lige hendes type, hvem ved. Egentlig er det ikke fordi jeg føler mig ”snydt” for hendes krop og bløde hud er fantastisk, men der var ikke den ekstra lille gnist der gør det til en rigtig formidabel oplevelse. Vender jeg tilbage? Det tror jeg ikke, for mig er der bedre alternativer til en B2B. Bella skriver at det er muligt at tilkøbe ekstra ydelser, hvis kemien passer. Jeg blev ikke tilbudt noget ekstra, så den del kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg vil give oplevelsen  6.5 ud af 10. Besøget fandt sted for ca. 3 uger siden.

Jeg har haft nøjagtig den samme oplevelse. Bella er sød og venlig - hun trak to store skud ud af kalorius, så teknisk set et fint besøg, men desværre kemisk renset for indlevelse. Måske var det bare kemien med mig der ikke fungerede, så hold jer ikke tilbage.

Skrevet

Jeg kan også bakke 100% op om beskrivelsen.

Hun er virkelig, virkelig sød. Jeg hepper på, at nogen får nogle virkelig gode oplevelser med hende, men for mig var det også hæmmende, at hun slet ikke var indlevende. Jeg bebrejder hende ikke. Enten er man det, eller kan i hvert fald lade som om, men det sidste kræver jo visse evner for en eller anden grad af skuespil. Det er sikkert ikke nemt.

Jeg understreger igen: Hun er bare virkelig sød og snakker forøvrigt svensk. Hvis man først lige får kommunikeret lidt dygtigt/heldigt med hende, så kommer der nogle rigtigt søde smil og jeg følte også en god flirt i den indledende snak og flere gange under massagen, men B2B og HJ var desværre meget mekanisk og åndsfraværende. Troede ellers lige, at jeg havde lykkedes med at få hende lidt i stemning også. Men nej.

Jeg vil dog på ingen måde advare imod. Hun masserer godt og måske er DU den rette til at ramme hendes kemi også på de mere seksuelle dele.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.