Hop til indhold

ANAL, - why, ? Girls & Boys..??

Featured Replies

Skrevet

Der bliver spurgt meget til anal, og det skal nok blive nævnt af de piger der tilbyder det.

Hvad er der lige med det anal..?

Mænder, er det bare fordi det er strammere, eller hvad ??

Piger, er det bare fordi mændene gerne vil have det, eller har i nogle specielle erogene zoner i anus der gør sexen bedre..?

Ja, jeg er sex novice på trods af min høje alder, men vil jo gerne have det hele med mens jeg kan..;-)

Skrevet

Dyrker ikke  meget  analsex,  er forbeholdt  få mænd. 

For mig er der  både en  psykologisk og  fysisk  nydelse. Det er "det forbudte hul", det tænder mig voldsomt. 

Anspændthed  og  lettere  smerte bliver  overtaget af  liderlighed og  nydelse, når jeg først er  udvidet stille og  roligt. 

Der er  erogene zoner som  har  givet  mig  voldsomme anal  orgasmer. 

Skrevet

Det er lidt frækt fordi det er "forbudt område".

Personligt synes jeg, det er for stramt, og kan bedre lide følelsen i skeden, men jeg nyder at slikke en kvinde bagi og lege lidt med det bagerste hul.
Jeg bryder mig ikke om, selv at få noget bagi.

Skrevet

Jeg synes ikke det føles specielt anderledes at penetrere analt ift. vaginalt, så jeg fokusen på det opfatter jeg primært som noget mentalt. 

Min opfattelse er at mange mænd tænder på det fordi det er lidt forbudt og det derfor føles somom at kvinden giver noget mere privat og sjældent at sig selv og jeg har oplevet kvinder som jeg opfatter har tilbudt mig det af samme årsag. 

Og for os mænd er det den eneste måde at opleve penetration på (oral er noget helt andet, som jeg oplever det).

Jeg elsker rimming både som giver og modtager, modtager gerne anal penetration og giver det også gerne, men kun hvis hun tænder på det. Jeg ville aldrig betale ekstra for det.

Der er dog en virkelig spændende dimension når man møder en kvinde der er til det og det er at det åbner op for nogle sjove og legende elementer, hvor man f.eks. kan have pikken i røven på hende og stikke fingrene eller en dildo op i fissen på hende samtidig. Jeg har også en penisring med en lille dildo på, så jeg kan kneppe hende i begge huller på en gang, det er skide frækt og dejligt, hvis hun er kommet derhen hvor hun er i nydende ekstase. Det giver også nogle ekstra muligheder, når man er 3 i sengen :x

Skrevet

Uuuuuuuh, der er vi ude i noget spændende!

Altså, det at tage en kvinde i numsen, ER bare frælt.
Hun skal ville det, ønske det og det at give den mulighed er meget privat.
Det kan også for nogle føles nedværdigende at indrømme lysten til at blive taget på den måde, og det gør det så bare endnu mere spændende

Den anden vej rundt skal vi heller ikke glemme!
For der sidder vildt mange nerveender i os mænds numse.

Glemmer ALDRIG da jeg som ganske ung 19 årig fik et blow af en voksen dame og hun stoppede en finger op bag i mig.
Hold da op det var godt.
Hun lærte mig også at nyde når hun tog mig med en strap on.

Anale lege er bare fantastiske

Skrevet

Analsex er pisse frækt, og for mit vedkommende er det mest det visuelle og det er lidt tabubelagt.

Tabubelagt på den måde, at det er det “forbudte område” og når normer og standarder brydes, så kan det være med til at gøre spændingen og nydelsen stærkere. Jeg synes også, at CIM er frækt og tilkøber det nærmest altid, når jeg kan gøre det. 

Skrevet

Nu kan jeg ikke holde mig tilbage længere.

Hvad er det med anal spørger TS.

For mange år siden da jeg var ung og spændstig var det et alternativ når den røde fane bankede på. Så kunne vi jo kneppe alligevel. Jeg var ung og uerfaren, men det gik.

Senere var det en meget pirrende variation som min kone og jeg dyrkede indimellem.

Hos GP'er har jeg oplevet det som et ofte meget frækt krydderi og som regel har kvinden der tilbyder det selv meget ud af det. Det er meget frækt at en kvinde stiller sig på alle fire, spreder ballerne og inviterer til 'sport i 2 eren'. At se sin pik trænge op bagi en kvinde er meget frækt, det ses bedre med hende på alle 4 og ses meget bedre end når man trænger op i hendes kusse uanset om det er i missionær eller doggy.

Den følelse når man trænger laaangsomt op bagi en kvinde er en stor nydelse, både følelsen i pikken men også det visuelle.

Desværre er min pik ikke så samarbejdsvillig mere så analt samleje er yt. Men pirring af kvinden med fingrene er ligeså lækkert, og gjort rigtigt kan det udløse voldsomme orgasmer hos hende. Man kan jo også ramme G punktet den vej. 

Og så lige den anden vej altså anal leg til mig. Prostata massage får mig helt op at ringe når det bliver gjort af en kyndig kvinde. Og at hun bruger en strap-on til at kneppe mig bagi er totalt liderligt. Den ægte var bagi er da også ligeså frækt. Og den ultimative, den ægte vare givet af en trans, så er jeg solgt, pik bagi af en kvinde jooh det kan noget.

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet
  • Author

Er det normalt med kondom??

Og er det noget man skal øve sig i.??

Skrevet
Milner skrev, for 10 timer siden:

Er det normalt med kondom??

Og er det noget man skal øve sig i.??

Som med al anden penetration er det normalt med kondom, men man kan godt finde piger der sælger uden.

Man skal ikke øve sig som sådan, men lyt efter hvad hun beder dig om og træng langsom op i hende første gang. Så vil hun sikkert bede dig om at blive deroppe helt stille et øjeblik imens hendes krop vender sig til at den er der og så kan i komme stille i gang.

Nogle piger er så vant til det at man kan gå frisk til det med det samme, men hellere starte lidt forsigtigt ud, man kan altid øge tempoet.

Jeg går ud fra du mente som giver og ikke modtaget? 

Skrevet

I enjoy it from time to time but its more of a pain to deal with because of cleaning and condom changes.if its my chick ,i like it because not everyone gets to do it to her. Other then that i only do it when girls Ask but its rare.

Skrevet

I anledning af julen håber jeg, at moderatorerne vil tilgive mig for at køre lidt ud af et sidespor i denne debat med følgende:

Han: Må jeg ikke prøve at bolle dig i det andet hul?

Hun: Nej er du gal, jeg vil da ikke risikere at blive gravid…

Skrevet

Jeg er vild med analsex. Jeg synes at det er frækt at slikke en stram røv. Det er dog ikke noget jeg gør på gp’er, kun med “almindelige “ sex partnere. At mærke hun nyder ens tunge og  hun presser hendes numse mod ens ansigt, og hun giver efter og den glider lidt indenfor, så ved man at hun er tændt. Jeg bruger ikke glidecreme, kun hendes egne safter og mit spyt. Når hun slapper så meget af så jeg kan lege med 2 finger i hendes røv, plejer jeg at gøre klar til at trænge op i hende. Jeg kan godt li at der er øjenkontakt når jeg glider ind i hende. Så jeg plejer at ta hende i missionær så kan jeg også lege med kendes fisse samtidig.  Ellers er det jo muligt med de samme stillinger som ved Alm sex. Jeg plejer at slutte med at komme oppe i hendes røv. Hvis hun er god så kan hun prøve at presse ens pik ud mens man knalder når man finder rytmer så er der helt fantastisk.

Skrevet
Betonkanonen skrev, for 4 timer siden:

Jeg er vild med analsex. Jeg synes at det er frækt at slikke en stram røv. Det er dog ikke noget jeg gør på gp’er, kun med “almindelige “ sex partnere.

Jeg er også vild med det, og jeg slikker altid røv på de GPere som jeg besøger. Så langt ind i røven som min tunge overhovedet kan komme :P. Det protestere de stort set aldrig imod, jeg tror at de fleste nyder en tunge i røven, det gør jeg også selv. Jeg knepper dog ikke GPerne i røven, det har jeg kun gjort med private piger.

Skrevet

Ja anale leg i enhver afskygninger er så frækt.

Min ynglings Thai har for nylig i en lille sms udveksling bedt om at jeg næste gang slikker hendes 'numse' som hun siger. Og ja det er ikke ballerne hun mener men selve det sorte hul. Hun r vild med det.

Og så er hun ferm til at gøre gengæld på mig med sine fingre oppe bagi mig.

Så til TS anale leg er hos nogen af os en stor favorit.

Så for mit vedkommende er anale lege en småpervers nydelse, synet, smagen, duften, det stramme hul, liderligheden, den totale given los til vores perverse begær, at opleve ekstasen hendes såvel som min.

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, for 6 timer siden:

Jeg er også vild med det, og jeg slikker altid røv på de GPere som jeg besøger. Så langt ind i røven som min tunge overhovedet kan komme :P. Det protestere de stort set aldrig imod, jeg tror at de fleste nyder en tunge i røven, det gør jeg også selv. Jeg knepper dog ikke GPerne i røven, det har jeg kun gjort med private piger.

Jeg tar som regel gp’erne analt. Og især hvis man kan få lov til at bruge alle huller i vilkårlig rækkefølge er der lidt mere frækt, at trække pikken ud at røven på hende for så at se hende sutte den er sgu lidt lækkert.

Skrevet
Moden slikken M skrev, den 17.12.2024 at 00:50:

For mange år siden da jeg var ung og spændstig var det et alternativ når den røde fane bankede på. Så kunne vi jo kneppe alligevel.

Nemlig..! Når hun bløder fra trutten, må hun tage den i prutten :lol:

Skrevet

Jeg elsker det. Beklager at jeg ikke er den store skribent og kan forklare hvordan. 

I øvrigt er"og" (selvfølgelig) bedre end "i stedet for"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.