Hop til indhold

3 TIMERS GANGBANG HOBRO ONSDAG

Featured Replies

Skrevet

Hej alle i frække sexglade mennesker <3

Nu er min juleferie så småt igang, og derfor planlægger jeg et lille gangbang hvor jeg vil være klar til at blive brugt af 5-10 mænd i alle mine huller, som den liderlige og pik sultne tøs jeg er :-P

Jeg har ikke en annonce oppe pt., men indtil da kan du ihvertfald læse informationen her :)

Lidt om mig :P
Jeg har store smukke brune øjne
En stor lækker analglad røv
Langt mellemblond hår
En glatbarberet sprøjteklar fisse
En overskuelig håndfuld bløde bryster
En Umættelig liderlighed
og ikke mindst en STÆRK vilje+trang til at tage din pik i bund i alle huller!

Jeg er i øvrigt 34 år, og super tilfreds med min frække voluminøse krop <3 Jeg vil stille kondomer i 2 størrelser og lidt drikkevarer til rådighed

Sex i fisse og røv er MED kondom, bj er op til dig :-*

Jeg tænder ISÆR på analsex (HÅRDT og gerne længe), facefucking, at blive grisset til af en masse sperm, klask i røven og et godt fast greb!

Onsdag aften --> 3 timers gangbang med anal
1500 kr og der er ikke rabat hvis du kun er der en time eller to :)

Skriv gerne din by, alder OG mobilnummer i den første mail til [email protected] så alt kan gå lidt glattere fra start ;)
Jeg vil gøre mit bedste for at svare på relevante mails hurtigst muligt

#analsex #squirt #sprøjt #gangbang #gb #dp #dt #bj #facefucking #cumslut #COF #COB #sprøjteorgasme #anal #fuckdoll #sandwich #dansk #jylland #nordjylland #Hobro #godrøv #analluder #LIDERLIG #december #idag

KYS :wub: Electra Lust

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.