Hop til indhold

Unge dejlige Emily i København

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte unge smukke Emily lørdag aften og det var så godt, at jeg var nødt til at se hende igen allerede søndag…så jeg er lige nu på vej til at besøge hende igen ;) 

Hun holder til på Amager tæt på stranden i en til formålet fin lejlighed

Emily er imo fantastisk dejlig og sød. Hun har en lækker naturlig ung krop og et smukt ansigt Jeg ville ønske jeg kunne have hende i min favn for altid ;) 

Emily ser ud som på sine billeder og oplyste alder og mål kan sagtens passe…

Hun virker ikke super erfaren, hvilket i mine øjne er en fordel. Jeg hader når pigen jeg besøger har et fuldt program planlagt…meget bedre imo at se hvad der sker og tage tingene som de kommer…

Du kan selv skrive og spørge efter ydelser og ekstra, men jeg vil oplyse at jeg fik hvad jeg var blevet lovet og mere til…

Emily taler fint engelsk og er meget venlig og imødekommende…pas godt på hende

https://nympho.dk/n21842/7452/emily-baby

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

@dhnmdst

Helt enig. En super sød pige. Hun har ikke lukket sine følelser, men tør godt mærke efter, og nyse sexen!

Pas godt på hende boys!

Redigeret af Liverpool

Skrevet
Den store stav skrev, for 3 timer siden:

Hvad er hendes priser

Hun har vist prøvet at regne den ud , med alt som extra , bortset fra french kisses  ?  

Skrevet
  • Author
nicey skrev, for 3 timer siden:

Hun har vist prøvet at regne den ud , med alt som extra , bortset fra french kisses  ?  

Jeg har ikke købt ekstra ydelser fra hende…det var ikke nødvendigt…

Skrevet
  • Author
Den store stav skrev, for 6 timer siden:

Hvad er hendes priser

Meget gennemsnitlige og meget rimelige priser imo…

Men skriv til hende og spørg…

Skrevet
dhnmdst skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har ikke købt ekstra ydelser fra hende…det var ikke nødvendigt…

Javel ja , jeg har 2 SMS  med beskrivelse af , faktisk alt er xtra  ?  Pga som hun skriver , at timepris er sat efter det  ? 

Skrevet
  • Author
nicey skrev, for 8 minutter siden:

Pga som hun skriver , at timepris er sat efter det  ? 

Meget muligt, men jeg fik alt hvad jeg havde brug for uden at købe ekstra…

Skrevet

Hvis man er lidt stor og gerne vil give den gas - er hun så skrøbelig eller kan hun holde til “en god omgang”:)

Hun ser jo ung og fin ud - kan hun tage et halv-hårdt knald?

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, for 5 timer siden:

Hvis man er lidt stor og gerne vil give den gas - er hun så skrøbelig eller kan hun holde til “en god omgang”:)

Hun ser jo ung og fin ud - kan hun tage et halv-hårdt knald?

Hun virker til at kunne klare det meste…det har hun kunnet de gange jeg har set hende…selvfølgelig varmet godt op….

Skrevet
  • Author

Emily er rejst videre nu…måske meget godt hvis der skal gaver under mit juletræ i år…hahaha

Jeg nåede forbi hende tre gange og hun er helt i top i min bog ❤️ Jeg håber hun kommer retur til København i det nye år…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.