Hop til indhold

Hvor findes det vådeste blowjob?

Featured Replies

Skrevet

Jeg går lidt og kigger efter en pige der giver et vådt blowjob, fyldt med spyt. Altså, som i meget spyt - ud over det hele.

Er der nogen som har oplevet dette hos en GP? Gerne i Østjylland området, men har i forslag i resten af Danmark høre jeg også gerne bud!

Skrevet

Måske her - hende har jeg i al fald tænkt mig at prøve med hele turen - hun virker også som en rigtig lækkermåzz :):wub:

https://annoncelight.dk/showad/362337

Redigeret af sunny

Skrevet

Jeg har fået det vildeste og bedste blowjob af Blow-i-bilen. Intet overgår det, hun gør. Der er savl, spyt og gag. Hun kan virkelig sutte en pik. 

Jeg har besøgt hende mere end 10 gange, og det er altid en fornøjelse af få suttet den af hende. 

Hun holder til i Aarhus området. Hun kan være lidt svær at få fat i for nye, kan jeg forstå - men prøv. Skriv en pæn besked og introducer dig selv. 

Skrevet
udinaturen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har fået det vildeste og bedste blowjob af Blow-i-bilen. Intet overgår det, hun gør. Der er savl, spyt og gag. Hun kan virkelig sutte en pik. 

Jeg har besøgt hende mere end 10 gange, og det er altid en fornøjelse af få suttet den af hende. 

Hun holder til i Aarhus området. Hun kan være lidt svær at få fat i for nye, kan jeg forstå - men prøv. Skriv en pæn besked og introducer dig selv. 

hvem 

Skrevet
knallert skrev, for 14 minutter siden:

hvem 

Hun kalder sig Blow-i-bilen. Hold øje med hendes annonce på Annocelight. Hun er som regel på mellem 11 - 15. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.