Hop til indhold

Candy Østerbro KBH - anbefaling

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgt Candy. Det blev en af de uforglemmelige der sidder i kroppen i lang tid. Havde bestilt 45 min med tilkøb af blæsearbejde uden kondom og rigtige GFE kys. 1.700 kr.

Candy er noget af det sødeste og dejligste man kan forestille sig. 100 % som billederne af hende. Fin seng og fint sted på 3. sals lejlighed. Hun er god til kommunikere og forklare adresse og ringklokke samt etage og dør. Det betyder noget synes jeg. Når man er fremme på adressen vil jeg gerne hurtigt ind og til tiden - præcis på minuttet.

Hendes profil på nympho.dk er ikke aktiv i dag. Hun er anmeldt før og jeg er 100 % enig i de positive ting skrevet.

Hun vil gerne vise sig frem nyder berøring på hendes bryster og andre steder. Jeg fik lov at slikke hende til en orgasme. Vildt fed oplevelse. Det gjorde hende noget så sutteglad, så det næsten var for meget. Der er et spejl i værelset, hvor man kan se blæsearbejdet i fuld figur.

Sex med Candy er helt i top. Hun forstår at finjustere stillinger, så det giver god stimuli på dillermanden.

Dejligt hyggeligt snak bagefter. Hun er god til engelsk.

En ting der trækker vildt op for mig er den tillid hun viste til, at jeg var badet og fin hjemmefra. Så man ikke skal stå der og spilde tiden, når man endelig er nået frem til herligheden.

Skrevet

Lækker anmeldelse!

Tak for det!

Skrevet

Enig enig enig! Hun er bestemt en af de sødeste kvinder man overhovedet kan besøge. Hun har virkelig evnen til at man bare føler sig "Hjemme" i hendes selskab, hvilket ikke mange formår i samme grad imo. 

Tak for anmeldelsen.

Redigeret af Crabman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.