Hop til indhold

Min personlige favorit

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, 

hun er anmeldt før, og jeg har selv anmeldt hende før. Men altså, når jeg er i kbh., og jagten er i gang, så vælger jeg som regel Eva, hvis hun er ledig og i landet.

eva byder mig altid velkommen i frækt undertøj og med et stort smil. Denne gang var ingen undtagelse, og som altid har jeg lidt sommerfugle i maven når jeg ser eva. Vi snakker om løst og fast, det føles som om at jeg er kommet hjem fra arbejde til kæresten. Ingen rush, og jeg går i bad. Efter badet, så står eva klar, og så er der dejlige tungekys. dejligt. Mine fingre leder febrilsk efter åbningen i hendes bh, og ud kommer de lækreste naturlige bryster. Eva ved godt at hendes bryster er lækre, og hun lader mig nyde dem i fred og ro. Af kommer også hendes trusser, og jeg rejser mig op til flere tungekys. Eva løsner nu mit håndklæde og masserer lillemanden inden hun sætter sig ned på sengen og tager mig i munden. Wauw, hun kan sutte - op og ned af skaftet, hun kigger mig i øjnene, og efter noget tid ligger jeg mig ned og hun fortsætter hendes blow.

shit, jeg får sgu…. Jeg må afsted igen - god aften!

Skrevet

Ingen tvivl om at Eva har mange fans, iblandt os! Hun er sku skruet godt sammen. Og så bliver hun julen over, og forkæler os!

Skrevet
  • Author
DonFrye skrev, for 3 timer siden:

Det var bedre tider da hun tilbød anal ;)

Det kan jeg ikke huske at hun nogensinde har haft på menuen?

Skrevet

Åh ja, hende har jeg også besøgt for nydeligt, end 2 dage i træk og begge gange med udløsning mellem hende skønne brister, og hendes blik når jeg sprøjter, kommer helt sikkert igen.

Klar anbefaling herfra

Skrevet
Normal skrev, den 14.12.2024 at 21:59:

Hej alle, 

hun er anmeldt før, og jeg har selv anmeldt hende før. Men altså, når jeg er i kbh., og jagten er i gang, så vælger jeg som regel Eva, hvis hun er ledig og i landet.

eva byder mig altid velkommen i frækt undertøj og med et stort smil. Denne gang var ingen undtagelse, og som altid har jeg lidt sommerfugle i maven når jeg ser eva. Vi snakker om løst og fast, det føles som om at jeg er kommet hjem fra arbejde til kæresten. Ingen rush, og jeg går i bad. Efter badet, så står eva klar, og så er der dejlige tungekys. dejligt. Mine fingre leder febrilsk efter åbningen i hendes bh, og ud kommer de lækreste naturlige bryster. Eva ved godt at hendes bryster er lækre, og hun lader mig nyde dem i fred og ro. Af kommer også hendes trusser, og jeg rejser mig op til flere tungekys. Eva løsner nu mit håndklæde og masserer lillemanden inden hun sætter sig ned på sengen og tager mig i munden. Wauw, hun kan sutte - op og ned af skaftet, hun kigger mig i øjnene, og efter noget tid ligger jeg mig ned og hun fortsætter hendes blow.

shit, jeg får sgu…. Jeg må afsted igen - god aften!

Heyyy ;) thank you so much honey always a pleasure to see you <3Thanks also for all appreciation and all the support thru this year ;) wish you very happy holidays and at much more spicy memories in the future <3 

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 23 timer siden:

Ingen tvivl om at Eva har mange fans, iblandt os! Hun er sku skruet godt sammen. Og så bliver hun julen over, og forkæler os!

Thank you so much sweetheart for this nice words ,I’m happy to spend this nice period here and be a nice gift in this amazing city <3<3wish you wonderful holidays :wub:

Skrevet
DonFrye skrev, for 17 timer siden:

Hey dear ,indeed was good times B)but still are so many other things to enjoy :wink:

wish you happy holidays honey <3

Skrevet
hotshot skrev, for 2 timer siden:

Åh ja, hende har jeg også besøgt for nydeligt, end 2 dage i træk og begge gange med udløsning mellem hende skønne brister, og hendes blik når jeg sprøjter, kommer helt sikkert igen.

Klar anbefaling herfra

Thank you so much honey <3

im glad that i can make your days happy :wub:

wish you happy holidays :wub:

Skrevet

And I would like to say a big “thank you “ for all of you that was a pleasure to meet you and creat nice memories this year ,thank you for all your support <3:wub:

wish you wonderful holidays full of joy and happiness and hope to see you for more nice and unforgettable times <3

As I like to say “ Real is more attractive than perfect” <3

Skrevet
Eva L skrev, for 6 timer siden:

And I would like to say a big “thank you “ for all of you that was a pleasure to meet you and creat nice memories this year ,thank you for all your support <3:wub:

wish you wonderful holidays full of joy and happiness and hope to see you for more nice and unforgettable times <3

As I like to say “ Real is more attractive than perfect” <3

Nobody is perfect!!!!! But, You are very very real❤️

Redigeret af Godtmedlir
Forkert tegnsætning

Skrevet
Eva L skrev, den 15.12.2024 at 22:07:

Hey dear ,indeed was good times B)but still are so many other things to enjoy :wink:

wish you happy holidays honey <3

I would visit you in a heartbeat to relive that experince.

happy holidays to you too.

Skrevet

Eva L er som fin vin. Hun bliver bedre med tiden.
Jeg besøgte hende for nogle år siden på Østerbro, da hun var relativt ny i branchen. Dengang var det et dejligt besøg, som jeg tænker tilbage på med glæde. Efter at have læst med her fik jeg lyst til at gentage succesen. Lad os bare sige, at det var jeg utroligt glad for, at jeg gjorde. Alt det gode fra den gang var blevet bedre og mere raffineret. Hun er afslappet og behagelig at være sammen med, og hun får samtalen til at flyde. Hun ser lige så godt ud nu som dengang, og hendes DT er helt fantastisk. Virkeligt fantastisk selskab.

Det bliver helt sikkert ikke mit sidste besøg.

Det, jeg skrev længere oppe i tråden om, at det var bedre før, må jeg trække tilbage. Godt nok tilbyder hun ikke anal, men alt andet, som var rigtigt godt, er bare blevet bedre.

DonFrye skrev, den 15.12.2024 at 04:13:

Skrevet
DonFrye skrev, den 19.12.2024 at 14:02:

Eva L er som fin vin. Hun bliver bedre med tiden.
Jeg besøgte hende for nogle år siden på Østerbro, da hun var relativt ny i branchen. Dengang var det et dejligt besøg, som jeg tænker tilbage på med glæde. Efter at have læst med her fik jeg lyst til at gentage succesen. Lad os bare sige, at det var jeg utroligt glad for, at jeg gjorde. Alt det gode fra den gang var blevet bedre og mere raffineret. Hun er afslappet og behagelig at være sammen med, og hun får samtalen til at flyde. Hun ser lige så godt ud nu som dengang, og hendes DT er helt fantastisk. Virkeligt fantastisk selskab.

Det bliver helt sikkert ikke mit sidste besøg.

Det, jeg skrev længere oppe i tråden om, at det var bedre før, må jeg trække tilbage. Godt nok tilbyder hun ikke anal, men alt andet, som var rigtigt godt, er bare blevet bedre.

Thank you so much honey ,I’m glad that I got the chance to see you again and have a wonderful time :wub:

Im happy that I can always be a better version of me and the plan it’s to be better and better B)

happy holidays and see you <3

Skrevet
Godtmedlir skrev, den 16.12.2024 at 04:55:

Nobody is perfect!!!!! But, You are very very real❤️

Jeg var på visit lillejuleaftens dag. Det var noget nær det bedste besøg jeg nogensinde har haft. Det sidder stadig i kroppen og kan ikke beskrives med ord. Det var ikke mit første besøg hos Eva. Jeg har tidligere nydt hendes b2b “behandlinger”. Denne gang tilkøb af franske kys og længere tid.

Da jeg ankom havde hun lige gjort sig i stand efter fitness træning. Dejligt velduftende og med makeup. Lækkert rødt lingeri, med tilhørende røde stiletter. Og så den krop! Hun stod bare der, foran mig, som en levende julegave, lige til at pakke op.!!

Vores seance på lagenet var præget at intimitet,  og lysten til at give og modtage var meget jævnbyrdig. På ingen måde nærig med kys, masser af tunge.Jeg holdt mig længere end jeg havde troet muligt, med hende. Jeg måtte, højlydt, overgive mig stående bagfra. Med den skønneste udsigt af hendes bagdel og forløbet fulgt i spejlet på væggen! Som TS beskriver, bliver jeg også helt opstemt af at skrive dette.

Eva er en fantastisk elskerinde og en meget dejlig pige. Hun vil fortsat være her en måned endnu. Har du endnu ikke besøgt hende, har du noget fantastisk til gode. For mig selv, venter der endnu mere Eva.

HUSK: Nobody is perfect, but Eva is very very real!

Glædelig jul og godt nytår.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.