Hop til indhold

Bedste blowjob på Vestegnen

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne dame her i aftes:

https://annoncelight.dk/showad/415700

"Gitte" er en moden dansk dame der gør dette forbi hun nyder (hendes egne ord)

Skrev til hende i eftermiddags og da det lige skulle passes ind i vores begges planer aftalte vi en tid i i aftes til et blowjob med CIM eller COF - hvad jeg selv foretrak.

Havde egentlig en plan om st hun skulle besøge mig men der endte med at jeg besøgte hende i hendes bil på en øde parkeringsplads i et industrikvarter 

Parkere og fandt bilen - ikke svært - også lige hinanden ad først inden vi begge gik ind på bagsædet af hendes bil 

Af med bukserne og hende på knæ på bagsædet, også gik hun ellers igang 

Hun spurgte om det var lang tid siden at jeg havde fået et godt blowjob, hvilket det var, og sagde jeg havde noget at glæde mig til 

"Gitte" kan virkelig sutte pik ! Masser og leg med tungen, kugler og mellemkød fik også den store tur og kunne uden problemer holde hendes hoved imens jeg facefuckede hende 

Hun sutter uden og suttede mig op fra slap

Hun bruger hånden meget lidt og primært kun når hun slikker kugler 

Efter ca 10 minutters tid kunne jeg ikke holde mere og kom med et kæmpe brag som hun pænt tog imod og stoppede ikke før jeg var helt tømt 

Bukserne på , et lille kys farvel og vi kørte hver vores vej

"Gitte" er ikke en model og årene sætter sine spor, men hun kan virkelig sutte pik - det er uden tvivl i top 3 af det bedste og lidt ekstra frækt at gøre det på bagsædet af hendes bil 

Fik lov til at tage på hende alt hvad jeg havde lyst til og hendes bryster er ægte og dejlige bløde 

Kan klart anbefale hende, og kan slet ikke vente til at jeg har penge til at have sex med hende som også foregå bag på sædet af hendes bil 

Skrevet

Nej hvor er du heldig, - jeg har osse skrevet til hende, - har aldrig fået noget svar ???

Ligner hun sine billeder.?

Skrevet
  • Author
Milner skrev, 1 time siden:

Nej hvor er du heldig, - jeg har osse skrevet til hende, - har aldrig fået noget svar ???

Ligner hun sine billeder.?

Det vil jeg mene - det varede lidt før hun svarede, men hvor er jeg dog glad for hun gjorde for hun yder virkelig en dejlig sutter 

Skrevet

Er det ikke en kold fornøjelse i hendes bil på denne årstid ?

Skrevet
  • Author
Blue man skrev, for 5 timer siden:

Er det ikke en kold fornøjelse i hendes bil på denne årstid ?

Hun havde tændt for varmen så på ingen måde 

Skrevet

Hun glemmer at skrive blow er i gummi, og det er  lige kedeligt nok til min smag…. Lidt øv for jeg tænder vildt på hendes krop 

Skrevet
Happy69luke skrev, for 3 timer siden:

Hun glemmer at skrive blow er i gummi

Du skal lige læse hele anmeldelsen igen. ^_^

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 46 minutter siden:

Du skal lige læse hele anmeldelsen igen. ^_^

Jeg har bare tidligere fået nej til CIM, men kan se hun nu tilbyder den fulde service uden slug 

Skrevet
Ledelsen skrev, den 14.12.2024 at 21:34:

Efter ca 10 minutters tid kunne jeg ikke holde mere og kom med et kæmpe brag som hun pænt tog imod og stoppede ikke før jeg var helt tømt

Måske ledelsen vil fortælle om hun fik ladningen i munden eller i ansigtet ?

Skrevet
Ledelsen skrev, den 14.12.2024 at 21:34:

Besøgte denne dame her i aftes:

https://annoncelight.dk/showad/415700

"Gitte" er en moden dansk dame der gør dette forbi hun nyder (hendes egne ord)

Skrev til hende i eftermiddags og da det lige skulle passes ind i vores begges planer aftalte vi en tid i i aftes til et blowjob med CIM eller COF - hvad jeg selv foretrak.

Havde egentlig en plan om st hun skulle besøge mig men der endte med at jeg besøgte hende i hendes bil på en øde parkeringsplads i et industrikvarter 

Parkere og fandt bilen - ikke svært - også lige hinanden ad først inden vi begge gik ind på bagsædet af hendes bil 

Af med bukserne og hende på knæ på bagsædet, også gik hun ellers igang 

Hun spurgte om det var lang tid siden at jeg havde fået et godt blowjob, hvilket det var, og sagde jeg havde noget at glæde mig til 

"Gitte" kan virkelig sutte pik ! Masser og leg med tungen, kugler og mellemkød fik også den store tur og kunne uden problemer holde hendes hoved imens jeg facefuckede hende 

Hun sutter uden og suttede mig op fra slap

Hun bruger hånden meget lidt og primært kun når hun slikker kugler 

Bukserne på , et lille kys farvel og vi kørte hver vores vej

"Gitte" er ikke en model og årene sætter sine spor, men hun kan virkelig sutte pik - det er uden tvivl i top 3 af det bedste og lidt ekstra frækt at gøre det på bagsædet af hendes bil 

Fik lov til at tage på hende alt hvad jeg havde lyst til og hendes bryster er ægte og dejlige bløde 

Kan klart anbefale hende, og kan slet ikke vente til at jeg har penge til at have sex med hende som også foregå bag på sædet af hendes bil 

Lyder som en spændende dame - har du et bud på hendes reelle alder?

Skrevet
  • Author
Blue man skrev, for 11 timer siden:

Måske ledelsen vil fortælle om hun fik ladningen i munden eller i ansigtet ?

Hun tog den i munden - hun bad om det at få den i munden og jeg adlød 

Skrevet
  • Author
Nylonmester skrev, for 8 timer siden:

Lyder som en spændende dame - har du et bud på hendes reelle alder?

Det er svært men omkring 50 vil jeg tro - det skal sige at det var mørkt da jeg besøgte og hun havde sit ansigt i mit skød det meste af tiden 

Det jeg så af hendes krop fejler den ikke noget og hendes mundtlige er til et 12-tal

• 2 weeks later...
Skrevet
Happy69luke skrev, den 15.12.2024 at 16:56:

Hun glemmer at skrive blow er i gummi, og det er  lige kedeligt nok til min smag…. Lidt øv for jeg tænder vildt på hendes krop 

Er du sikker på det?

A: Blowjob med afslutning i mund eller ansigt: 600kr

Redigeret af Lasselas

Skrevet
  • Author
Lasselas skrev, den 25.12.2024 at 18:09:

Er du sikker på det?

A: Blowjob med afslutning i mund eller ansigt: 600kr

Det var uden med mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.