Hop til indhold

Sofia Sweet - mellem oplevelse

Featured Replies

Skrevet

I får lige en anmeldelse på Sweet Sofia/Sofi med på farten . Havde ledt efter en petit GP som modtog anal, og Sofia havde masser af gode anmeldelser på nympho (nogen dog af lidt tvivlsom karakter). Jeg er nogle gange udfordret i forhold til at finde GPer der tilbyder god anal service da jeg er til den større side.

Kommunikation: var god, hurtig og venlig. Behagelig tone. Blev spurgt ind til om størrelse ville være et problem, og der blev givet et lidt tvetydigt svar. I bagklogskabens klare lys burde det nok havde været en advarselslampe, men i ved hvordan det er. Men aftale kom i hus uden problemer eller vanskeligheder.

Priser: Priser var lidt til den pebret side hvis man, som mig ønsker tillæg med anal. 1300 for 45 minutter (hvilket normalt er fint for mig til 2 omgange) + 800 for anal.

Pigen: Sofia ser sød ud, med uskyldigt ansigt. Billeder er retvisende, ikke overdrevent stram ungepigekrop, men virkelig sød og petit røv. Bryster naturlige med et naturligt hæng. Hun er sød og venlig. Taler fint engelsk, tager godt imod. Ingen klager overhovedet. Da jeg er taget imod har jeg en rigtig god fornemmelse. Lille minus er hun lugter en smule af cigaretrøg

Stedet: fint og anonymt sted i beboelsesopgang på vestamager

Akten: egentlig OK, men for mig noget skuffende. Sofia er noget lille af statur, og selvom hun gjorde en god indsats, og vi varmede stille og roligt op kunne jeg ikke helt hugge igennem. Helt håbløst bliver det ved anal. Dette kan kun gøres med mig på bunden, og Sofia i en lidt akavet over skrævs position, som ikke just gjorde det til en videre sensuel oplevelse, og jeg afbrød hurtigt. Det blev til en enkelt udløsning. Sofia kysser ikke, men det kan vist tilkøbes

Summa summarum: Sofia gør det fint, men nok et lidt dårligt match for mig. Jeg vil ikke fraråde hende på nogen måde, men jeg har fået bedre service til samme penge andre steder fx af Mina hos seductiongirls (som ellers godt kan anbefales)

https://nympho.dk/n9355/3143/sweet-sofi-amazing-natural-body-gfe-experience-anal-and-the-best-blow-job-vestamager

• 1 month later...
Skrevet
FesenPrinsen skrev, den 14.12.2024 at 10:54:

Mina hos seductiongirls

Mina - hun er også bare dejlig. 

Tak for anmeldelsen af Sofia, jeg har kigget for længe på hendes billeder, skal nok snart afsted at møde hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.