Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lige et hurtigt oplæg fra min side.

Havde besøg af Sandy i går aftes. Sød og lækker kvinde. Der er lidt debat om hun er en ombygget 'han'. Det var intet jeg kunne se/mærke.

En klar anbefaling herfra, hvis man kan lide billederne :)

https://annoncelight.dk/showad/369071

Redigeret af m-j
Ved ikke hvorfor der var en billede vedhæftet

Skrevet
  • Author
Altiddansk skrev, for 1 time siden:

Jeg kan bedst lide den sorthårede pige. 

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstå din kommentar - men hun er i hvert fald sorthåret nu :)

Skrevet

Lige et par spørgsmål.

Hvilket sprog taler hun.

Hvor er denne debat henne.

Skrevet
  • Author
den friske skrev, for 14 timer siden:

Lige et par spørgsmål.

Hvilket sprog taler hun.

Hun taler engelsk.

Jeg ved ikke hvor, kan bare huske jeg har set den herinde :)

Skrevet
den friske skrev, for 16 timer siden:

Lige et par spørgsmål.

Hvilket sprog taler hun.

Skrevet

Desværre har jeg også besøgt Sandy. Nok blandt de 2-3 dårligste oplevelser ud af 500+ oplevelser. Ubegribeligt elendigt. Men Sandy er et sødt menneske. 

Skrevet
m-j skrev, den 14.12.2024 at 10:22:

Der er lidt debat om hun er en ombygget 'han'.

Hæ.. Der er, i mine øjne, ikke åbenlyse tegn på en ombygning, synes jeg - Men omvendt heller ikke noget, der klart udelukker det B)

Redigeret af Doktor Diller

Skrevet
Doktor Diller skrev, for 1 time siden:

Hæ.. Der er, i mine øjne, ikke åbenlyse tegn på en ombygning, synes jeg - Men omvendt heller ikke noget, der klart udelukker det B)

Tak for din skarpe diagnose, Dokter. Har du selv set på hende eller har det været ved telefon konsultation?

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 2 timer siden:

Har du selv set på hende eller har det været ved telefon konsultation?

Hæhæ.. Ingen af delene.. Jeg blev bare super nysgerrig over det, som M-J skrev.. Og så kom jeg til at bruge al for lang tid på at nær-studere hendes fotos :) Min knivskarpe diagnose var baseret udelukkende på hendes billeder på Annoncelight :D  

Men nu har jeg i mellemtiden læst den tråd, som B70 linker til.. Og jeg må sgu sige, at jeg er overrasket.. 

Redigeret af Doktor Diller

Skrevet
  • Author

Jeg skal måske lige pointere, at min anmeldelse er stærkt influeret af hendes priser - det fik jeg ikke nævnt i min hast.

Hendes priser er, som hun selv skriver i sin annonce, for outcall - 1000,- for 30 min outcall treoe jeg ikke man finder billigere :)

Skulle jeg have en rigtig GFE oplevelse, så smed jeg nok 200-500,- mere og valgte en anden kvinde - men til den pris var jeg bestemt tilfreds :)

Skrevet

Jeg må sige det er nopk den dårligste oplevelse jeg til dato har haft, jeg fik dog trods alt mine penge tilbage.

Besøget efterlader også tanken om, efter den første oplevelse med den nok til dato dybeste thai pige stemme, og den kraftigt modificerede krop, om kunne det være entveludført kønskifte, jeg syntes der var flere tegn på det.

Skrevet

Jeg synes Sandy er enormt sød og smuk (Hun ligner sine billeder, der er ingen snyd og photoshop), for mig er det er en stor fornøjelse at være sammen med hende.

Synes godt nok det er flot hun giver en utilfreds kunde pengene tilbage, det hører virkelig til sjældenhederne...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.