Hop til indhold

Nysted- er det legenden Bee. ?

Featured Replies

Skrevet
The Lover Boy skrev, for 9 minutter siden:

Ja det er legendariske dejlige Bee, bestemt stadig et besøg værd 

Foregår det på engelsk eller kan de også dansk

Skrevet

Ja to af billederne passer men jeg tvivler på det er hende. Da alderen ikke rigtig passer. 

Skrevet

Hej 

Jeg var der i går, og en kort, bred gammel thai åbnede døren og og jeg tænkte ohh shit, no way, men hun guidede mig ind i et 25 m2 rum totalt fyldt med rod og en bunke vasketøj lige indenfor døren.

I det ene hjørne stod en seng som den gamle staks hoppede ind i igen og i det modsatte hjørne stod en sofa med dyner i massevis, heldigvis stod er også en køn nips thai i en morgenkåbe (kl 13:00 )

Jeg lyste straks op da jeg så den kønne kvinde, liggende en god figur under den tykke morgenkåbe så håbet steg en del.

Hun viste mig vej gennem div små rum og gange, fyldt med alt muligt tøj og masser af skrammel,

op af en trappe og ind i værelset.

Der var dæmpet belysning og pissekoldt da gasovnen vist ikke havde kørt ret længe før jeg kom :-(

Nå men vi for talt om hvad jeg ønskede dog ville hun helst ikke slikkes for meget og helst ikke for meget BJ, nå men jeg betalte og ville helst springe massagen over men hun insisterede på og starte med det så sådan blev det.

Massagen var intetsigende og på trods af hun var nøgen fra start blev der ikke noget nærhed så man kunne mærke hende tæt på ej heller nogen berøring på det vigtige.

Så efter 20 min gav jeg op, sagde til hende som det var at der var ingen lyst til sex hverken fra min side eller hendes side, det kunne jeg jeg tydeligt mærke.

Hun spurgte om jeg var sur, jeg svarede nej og at jeg faktisk godt forstod hende. Det er ikke nemt og skulle yde den slags til fremmede mænd uden nogen form for kendskab.

Det føltes som hun var udbrændt og blot skulle have så mange penge med hjem som muligt, trist for hun så sgu godt ud, men jeg kan ikke bare kneppe hende bare fordi jeg havde betalt, når jeg tydeligt kunne mærke det var intet fra hendes side.

Hun gav en farvel krammer og spurgte igen om jeg var sur, jeg svarede igen nej og at jeg faktisk godt forstod hende.

Så 20 min og 1500 kr fattigere sad jeg ude i bilen igen, øv for hun var da flot men helt udbrændt men jeg kan ikke kneppe hende blot fordi jeg har betalt hende.

Skrevet
  • Author
Thai-addict1 skrev, Lige nu:

Jeps

Tak, så springer jeg over.

Skrevet

Ups

Jeg glemte faktisk det værste, 

Der var ingen snak om bad hverken før eller efter :-( :-( 

Mon der er noget bad derude ?

Stof til eftertanke.

Skrevet
The Lover Boy skrev, den 14.12.2024 at 09:17:

Ja det er legendariske dejlige Bee, bestemt stadig et besøg værd 

Er det så baseret på billederne ? jeg bliver nødt til at spørge, fordi  du udtaler dig meget skråsikkert her. Men når man læser ned i tråden lyder det ikke som særlig legendarisk behandling der ydes.

Redigeret af F-jernet
stavebøf

Skrevet

Ja det er udelukkende baseret ud fra billederne, alle er af Bee/Jj

Hun har indtil for nyligt været flere steder i Københavner området, og er der ikke mere, så det passer fint.

Jeg har besøgt Bee ca 10 gange over de seneste 7 år, og det har været alt fra det sublime, til det mere rutine præget, men jeg har altid fået den tid og service jeg har betalt for, og hun er stadig en smuk kvinde

Skrevet

Tak lover boy for svaret - så mangler vi sådan set bare en evaluering fra Thai Addict: Var det pigen på billederne du var sammen med - havde hun tatoveringen på lænden ? 

Redigeret af F-jernet

Skrevet
F-jernet skrev, for 6 timer siden:

Tak lover boy for svaret - så mangler vi sådan set bare en evaluering fra Thai Addict: Var det pigen på billederne du var sammen med - havde hun tatoveringen på lænden ? 

Jeg syntes ikke hun lignede hende i annoncen, hun var sgu da flot og god figur og støbte bryster der jo så sad flot.

Tatovering....... det har de jo næsten allesammen, men om hun lige den der lille over røven er jeg lidt i tvivl om.

Sorry, men tatoveringer er ikke noget jeg har nogen holdning til, så kigger ikke på dem.

Alder: omkring de 40 år flot og velholdt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.