Hop til indhold

Odense NV, dejligt besøg ved Stella

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/305847

Jeg havde besøgt Stella for laaang tid siden til en times massage og HJ, som var ganske fint. Derfor havde jeg flere gange tænkt på at besøge hende igen til hendes All service til 1.350,- og det var en rigtig god beslutning.

Hun er jo ganske god til engelsk og bruger lidt danske ord indimellem, så nem at snakke med og skrive beskeder. Da jeg ankom blev der hurtigt åbnet og jeg tog et hurtigt bad. Hun sagde at jeg kunne vælge hvad jeg havde lyst til, så sprang massagen over og vi havde sex i forskellige stillinger, pauser, snak og grin i næsten tre kvarter for jeg overgav mig. Derefter massage til tiden var gået og så ud i fællesbad. En absolut god oplevelse uden hastværk.

Stella er som andre også har skrevet meget kønnere end på billederne og det kan jeg kun tilslutte mig. Dejlig mørk chokolade brun, fyldige naturlige bryster og kulsort hår.

Skrevet

Og så fik jeg lige lyst til at besøge Stella igen.

Det gjorde jeg så idag og det var som forventet et dejligt gensyn. Stella er en dejlig dame og meget imødekommende ifht mine ønske og præferencer. Meget berøringsvenlig og meget opmærksom på gennem det valgte forløb. Stella ser dejlig ud og bliver kønnere jo mere man lærer hende at kende.

Der var god tid til både sex, snak og massage. Vi sluttede af med at jeg blev sæbet ind og vasket. Dejligt.

Jeg må prøve at komme der lidt oftere. Det er så dejligt afslappende og tilfredsstillende:wub:

Skrevet

Jep , kan kun tilslutte mig, hun er en rigtig lækker chokolade bid :P.    og stedet er dejligt ,god parkering, meget rent og lyst .

altid dejligt at komme der.

Skrevet

Tak for anmeldelserne. Har været der en gang for flere år siden, og kan tilslutte mig det oplyste. Dejlig ukompliceret og livsglad dame. Hun er høj og smilende.

Dengang var det i Dalum i Odense så vidt jeg husker

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hej Gutter

Kiggede lidt på AL, men blev hurtigt enig med mig selv om at besøge Stella igen, for jeg havde jo intet at være utilfreds over. 

Nemt at lave aftale, som jeg gerne gør nogle dage i forvejen, så jeg har noget at glæde mig til. 

Lige ved siden af er der 2 timers gratis parkering, som er diskret, da man hurtigt forsvinder i mængden af folk der skal ind og handle. 

Selvom det var et par dage siden vi havde lavet aftalen og jeg kom 5min for tidligt, åbnede hun storsmilende døren i sekundet før jeg skulle til at ringe på. 

Valgte selvfølgelig All Service og vi havde igen en dejlig time.
Men da jeg jo er blevet lidt op i årene, er der nogle gange, at jeg bare ikke kan få udløsning uanset hvor god sex jeg har. 

Det var hun selvfølgelig opmærksom på og vi snakkede om det, hvorefter hun kiggede mig i øjenene og sagde “Du skal”

Hun er virkelig den sødeste og mest servicemindede kvinde jeg har mødt, for hun gjorde alt hvad hun kunne for at gøre mig glad. 

Jeg ved godt at det betyder meget at der er en god kemi mellem os og kvinden vi møder, men jeg har i hvert fald fundet ud af at den kun bliver bedre som man lære hinanden at kende. 

Skrevet

Hun er en fantastisk dame, og det er bare blevet bedre og bedre med hvert besøg. 

Skrevet

Dejlig kvinde - jeg bor desværre på Sjælland så det bliver ikke til mange besøg...

Redigeret af johndavidjohn2017

• 4 weeks later...
Skrevet
Slowman skrev, den 14.12.2024 at 15:28:

Og så fik jeg lige lyst til at besøge Stella igen.

Det gjorde jeg så idag og det var som forventet et dejligt gensyn. Stella er en dejlig dame og meget imødekommende ifht mine ønske og præferencer. Meget berøringsvenlig og meget opmærksom på gennem det valgte forløb. Stella ser dejlig ud og bliver kønnere jo mere man lærer hende at kende.

Der var god tid til både sex, snak og massage. Vi sluttede af med at jeg blev sæbet ind og vasket. Dejligt.

Jeg må prøve at komme der lidt oftere. Det er så dejligt afslappende og tilfredsstillende:wub:

Hej er der to massagekliniker på adressen 

Skrevet

Er der nogle af jer der har prøvet hendes massage med blowjob til slut?

Og kan berette lidt om det?

Er det med eller uden kondom?

Skrevet
Petermann skrev, for 14 minutter siden:

Hej er der to massagekliniker på adressen 

Ja

Skrevet

Hej så er jeg kommet hjem efter en tur til Fyn hvor jeg var til møde med mit arbejde. På vej hjem skulle jeg prøve Stella massage det var rigtig godt det kan man ikke få for meget af hun er rigtig god og giver sig god tid ingen tidspres. Det er synd at det er så langt til Odense fra VIDEBÆK jeg håber at mit firma holder møde på Fyn ingen. 

Skrevet
  • Author

Hej

Jeg har indtil nu besøgt Stella 3 gange og ikke lagt mærke til at der skulle være 2 massageklinikker på adressen. Jeg ved at der er en kvinde mere, der vistnok hedder Patty, der arbejder der.

Hvorfor mener I, Petermann og Slowman, at der er 2 klinikker der?

Skrevet
Kmadsen skrev, den 26.2.2025 at 22:47:

Hej

Jeg har indtil nu besøgt Stella 3 gange og ikke lagt mærke til at der skulle være 2 massageklinikker på adressen. Jeg ved at der er en kvinde mere, der vistnok hedder Patty, der arbejder der.

Hvorfor mener I, Petermann og Slowman, at der er 2 klinikker der?

Der er forskellige tefonnummer på skilte udenfor og Stella har ikke disse nummer 

Skrevet

der er mig bekendt kun en klinik på den adresse,   Sabai Dee Thai Massage og Wellness, rugårdsvej,   selv op stella kan have sit eget nr. 

Skrevet

Man får da helt lyst til at besøge hende

Skrevet

Ligegyldigt indlæg, der ikke bidrager til anmeldelsen.

benie skrev, for 7 timer siden:

Man får da helt lyst til at besøge hende

Skrevet
  • Author

Undskyld at jeg lige var nogle dage om at kommentere, men var da lige nød til at udnytte situationen og besøge Stella. Både for en times dejlig samvær, men også for at få svar på ovenstående.

Sabai Dee Massage har et nummer og Stella har to. Hendes direkte nummer er 40434455 som vi skal bruge for at booke tid ved hende. 
Der er kun een massageklinik på adressen, hvor Stella arbejder, men hvor hun også lejer et lokale til hendes kunder.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hejsa

er Stella’s blow med eller uden? Og generel sex, er det med eller uden?

Skrevet
Dylan skrev, for 19 timer siden:

Hejsa

er Stella’s blow med eller uden? Og generel sex, er det med eller uden?

Jeg har fået uden, og hun gør det godt :) .    sex er med kondom . hun er et lækkert stykke chokolade :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.