Hop til indhold

Isabella Kværndrup

Featured Replies

Skrevet
Stjernedreng skrev, for 9 minutter siden:

Halløj

er der ingen der har besøgt hende for nyligt. 

Der ligger ingen anmeldelser af nyere dato. Nogen der vil ud med om damen er et besøg værd?

https://annoncelight.dk/showad/234462

https://annoncelight.dk/profile/Izadora+++++

Var hos hende i foråret meget sød fik slikket lidt men gik helt i stå da vi var kommet igang flyttede hele tide min hånd til balden da hun gav bj og efter den ikke ville skyde skulle jeg selv spille den af det har jeg aldrig prøvet før kommer ikke igen. Med vi er jo forskellige så måske du er heldig. Det jo afså spændenden med noget nyt men vi er ikke altid lige heldige. 

Skrevet

Har kigget på hende før og hun ser meget sød ud, Men det at der står 24/7 bookings giver mig en smule uro at hun er "til salg" for en anden. Hvor gamle er billederne?

Skrevet
VildeViking skrev, for 14 timer siden:

Har kigget på hende før og hun ser meget sød ud, Men det at der står 24/7 bookings giver mig en smule uro at hun er "til salg" for en anden. Hvor gamle er billederne?

Billederne er 100% med mindre hun er blivet tynder eller tykker.

• 2 weeks later...
Skrevet
VildeViking skrev, den 14.12.2024 at 16:59:

De er i hvertfald en del år gamle. Kan huske nogle af dem fra tidligere - og det er altså længe siden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.