Hop til indhold

Forespørgsel på bukkake/creampie gangbang

Featured Replies

Skrevet

Vi er nyere par med samme nok lidt kinky ideer men begge enige om alt vi foretager os og tænder begge på alt vi gør :). Nå men hvordan er efterspørgslen på creampie gangbang herinde da q tænder på at blive fyldt og

m tænder på at modtage og lege videre efter alle de fremmede 

Skrevet

Hvor dejligt I fandt hinanden. 
der vil helt sikkert være flere der vil være vild med et creampieGB. Især hvis det også er i alle huller. 
find ud af tid og sted - så vil der være interesserede det er jeg sikker på

Skrevet

Altså jeg hjælper da gerne til med at fylde hende op

Skrevet
Bifyr35 skrev, for 4 timer siden:

Vi er nyere par med samme nok lidt kinky ideer men begge enige om alt vi foretager os og tænder begge på alt vi gør :). Nå men hvordan er efterspørgslen på creampie gangbang herinde da q tænder på at blive fyldt og

m tænder på at modtage og lege videre efter alle de fremmede 

Det nemmeste er vel at opsætte et konkret arrangement efter jeres ønsker, afholde det og få noget input fra deltagerne til hvordan det evt. kan forbedres.

Skrevet

sidste forår havde vi bukkake-agtig setup her i Aarhus.. Der var bestemt stor interesse, og særligt efter, var der virkelig virkelig mange der skrev.. Har ikke holdt siden, på trods af det var horny bestemt! Men kan sikre dig om at der er stor efterspørgsmål på bukkake :D 

hvad angår creampie gangbang er det bestemt i fantasien min, men rationelt set lyder det for riscy på alle fronter.. Men der også stor interesse er, kan man jo se på trådene her.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.