Hop til indhold
experimentet

Profiler på piger i Folehaven

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg har set der er en del profiler på piger i folehaven. Så jeg følte at jeg måtte besøge en af dem.

Desværre en skuffende oplevelse. Falsk billed og kedelig business oplevelse. Hun boede i Folehaven 60.

Profilen nævnte en adressen i nr. 56.

Nu tænker jeg så, om det er den samme pige der har flere profiler eller om der er flere piger, der så bare flytter rundt i lejlighederne.

Hvis der er flere piger, er der så nogle der kan anbefale nogle. Man vil jo så nødig gå glip af en oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror roligt Du kan se bemeldte adresse som kejserens nye klæder  :cool:   har for længe siden herpå været div. omkring emne , og de super skønne modeller jeg løbende har set på en af annoncerne har nok på de fleste virket for godt til at være sandt  :-P   er jo ren ønsketænkning med nogle af deres pics, og undrer mig hvad pokker får de ud af det, må da være et fåtal der bliver og største parten der afbryder og kommer afsted så det ryger fra skosålerne  :mrgreen:     

Nicey  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...