Hop til indhold

Danishbadgirl

Featured Replies

Skrevet

Det ligner fuldstændig Clara Frost. 

Jeg har ikke selv besøgt hende, men kigger man på anmeldelseshistorikken herinde sammen med tidligere billeder på andre annoncesider ligner det hende temmeligt meget…og hun er beskrevet som ganske ægte.

Skrevet
newmoon skrev, for 2 minutter siden:

Det er bestemt ikke Clara Frost. Hun har annonceret længe på AL og ikke fået de bedste anmeldelser.

https://annoncelight.dk/showad/415995

https://annoncelight.dk/showad/396699

Clara Frost holdt også til i Brønshøj og brugte ord som ‘daddy’. Jeg er nu pænt sikker på det er hende. Den enorme numse taler også for det er hende…

At hun har fået dårlige anmeldelser er vel ligegyldigt for ægtheden :)

Men jeg kommer ikke til at besøge hende, så kan ikke opklare TS ægthedsspørgsmål fuldstændigt 

Skrevet

Jeg har tidligere besøgt Clara Frost - læs gerne min anmeldelse. Den profil som der linkes til i denne tråd af OP er SLET IKKE Clara. Der er i stedet tale om billeder stjålet fra Anna Hunt fra Instagram. Der er kæmpe forskel på, hvordan de 2 ser ud. 

Redigeret af Hvidovrefyren
Tilføjelse

Skrevet
Hvidovrefyren skrev, for 9 timer siden:

Jeg har tidligere besøgt Clara Frost - læs gerne min anmeldelse. Den profil som der linkes til i denne tråd af OP er SLET IKKE Clara. Der er i stedet tale om billeder stjålet fra Anna Hunt fra Instagram. Der er kæmpe forskel på, hvordan de 2 ser ud. 

Point taken :) Men…

Personligt tror jeg stadig det er hende. Samme navn (Nu Laura på både AL og Nympho), fuldstændigt samme priser og både stjålne billeder på AL (som du linker til) og Nympho.

Jeg har dog aldrig besøgt hende og kommer heller ikke til det, men så/læste blot en hel del lighedstegn, ligesom det fremgår af profilen du linker til (på AL) at hun også her har fået fjernet falske billeder fra sin annonce…(‘Anna Hunt’?)

Beklager ikke at kunne hjælpe helt præcist @GennemsnitligJoe men @Hvidovrefyren ved nok bedst da alle hans 4 indlæg omhandler Clara Frost eller den pigegruppe hun engang var en del af :)

Held og lykke med din videre søgning :)

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse vedr ligheder, herunder falske billeder på AL

Skrevet

Clare er ikke længere i brønshøj. Hun er flyttet ud af landet og er kun hjemme indtil lørdag og er på hotel. Claras billeder og video er af hende, ingen tvivl om det: )

Skrevet
newmoon skrev, for 52 minutter siden:

Clare er ikke længere i brønshøj. Hun er flyttet ud af landet og er kun hjemme indtil lørdag og er på hotel. Claras billeder og video er af hende, ingen tvivl om det: )

Hvilke billeder?

https://annoncelight.dk/showad/396699

De er jo slettet, som værende falske?

Skrevet

Det link du har er laura. Clara har heller ikke langt hår og er 25 år. Men det er jo op til dig om du vil tro det eller ej :)

Skrevet
newmoon skrev, for 1 minut siden:

Det link du har er laura. Clara har heller ikke langt hår og er 25 år. Men det er jo op til dig om du vil tro det eller ej :)

Det er det link, der er brugt i tråden som ifølge @Hvidovrefyren skulle være Clara Frost (Laura) :)

Clara Frost eller Laura havde også en kortvarig profil på Nympho, som der blev spurgt til, men den forsvandt hurtigt, nok fordi hun skal rejse, som du skriver.

Jeg syntes, det giver ret god mening efterhånden :D

Og konklusionen til TS er jo nok at fuglen er fløjet…

God dag

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 3 timer siden:

Det er det link, der er brugt i tråden som ifølge @Hvidovrefyren skulle være Clara Frost (Laura) :)

Det link, der er brugt i tråden af OP og newmoon er Laura som havde stjålet billeder fra instagrammeren Anna Hunt.

Clara Frost er derimod en anden en helt anden person. Hendes link er her: https://annoncelight.dk/showad/417011

Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor du bliver ved med at insistere på, at Laura og Clara Frost er den samme person, medmindre du med viden og vilje forsøger at vildlede de andre her på Eroguide. 

Jeg tillader mig lige at gentage mig selv, så de andre ikke bliver vildledt: Den profil som OP spørger til i denne tråd er formentlig en fake profil, da den stjæler billeder fra Anna Hunt fra IG. Clara Frost er/var derimod en ægte gp som nu er flyttet til UAE, men som kortvarigt er tilbage i DK pt.
Da jeg følger både Anna Hunt og Clara Frost på Instagram, så burde jeg nok kunne kende forskel på de to.

Skrevet

Jeg ‘insisterer’ ikke, men det må vel være op til den enkelte at vurdere hvem der er hvem og TS kan jo blot filtrere i de trods alt velmente kommentarer til brug for sin forespørgsel :)

Jeg anerkender at du nok ved mest om Clara Frost da alle dine nu 5 indlæg på EG omhandler hende eller den pigegruppe hun tidligere var med i. 

Jeg kender ikke pigen og kan derfor ikke bidrage yderligere, som dig. Jeg er ude af tråden :)

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

• 2 months later...
Skrevet
Hvidovrefyren skrev, den 13.12.2024 at 15:59:

Det link, der er brugt i tråden af OP og newmoon er Laura som havde stjålet billeder fra instagrammeren Anna Hunt.

Clara Frost er derimod en anden en helt anden person. Hendes link er her: https://annoncelight.dk/showad/417011

Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor du bliver ved med at insistere på, at Laura og Clara Frost er den samme person, medmindre du med viden og vilje forsøger at vildlede de andre her på Eroguide. 

Jeg tillader mig lige at gentage mig selv, så de andre ikke bliver vildledt: Den profil som OP spørger til i denne tråd er formentlig en fake profil, da den stjæler billeder fra Anna Hunt fra IG. Clara Frost er/var derimod en ægte gp som nu er flyttet til UAE, men som kortvarigt er tilbage i DK pt.
Da jeg følger både Anna Hunt og Clara Frost på Instagram, så burde jeg nok kunne kende forskel på de to.

Hvad er clara frosts ig ? Send pm

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.