Hop til indhold

norske katrine

Featured Replies

Skrevet

hej vil lige lave en kort anmeldelse af norske katrine som husere på oluf ryges gade odense.de fleste bruger på fyn kender nok klinikken,som er ren og pæn men ikke ret stor.har desvære ikke noget link til katrine.hun er en blond kvinde på ca 40 år med nogle temlig stor bryster silikone.jeg synes hun er en flot pige af sin alder,og så giver hun super service med tungekys og masser af nusse kæle eller hvad man nu har lyst til.har været ved hende nogle gange og det er lige lækkert hver gang.synes bare lige hun skulle nævnes i det her forum da jeg synes hun er en sød,venlig og fræk voksen pige som absolut ikke har berøringsangst,og så er hun virkelig fræk i munden

Skrevet

Super anmeldelse, hvordan er hendes priser ????

Skrevet

meget rimelige for 500 kan du få fransk og dansk med tungekys,og hun har ikke travlt med at få dig ud af døren.

Skrevet

Har du et link til hende? Og var der iøvrigt ikke noget med, at hun også er i København indimellem?

Skrevet

har desvære ikke noget link,men hun bor på fyn nu siger hun,tror ikke hun er i kbh.mere

Skrevet

Kunne være fedt at finde en kontakt mulighed til hende her tøsen, link, billeder, telefon nummer, og evt. direkte adresse?!

Skrevet

Har I egentlig læst anmeldelsen ? Allerede i anden linje skriver Henrik dette :

Har desværre ikke noget link til Katrine .....

Skrevet

Det er nok fordi det sted aldrig har annoncer med billeder og links.

Kun en lille diskret annonce i E.B.

Her er dagens annonce :

ODENSE DEJLIGE DANSKE
liderlige Line, C-skåls babser. Slavetøs, blid dominans, urinsex, græsk. Olaf Ryesgade 6.

•   Tlf. 6617 8054 & 2646 5481

(Fyn)

Og den slags kan man altså ikke linke :)

Men man kan lave en kopi.

Det er Line og alle hendes dejlige veninder der holder til der :)

Skrevet

Ikke alle piger tilbyder det samme, så det kan man ikke svare entydigt på. Du må ringe og spørge dagens pige ;-)

Skrevet

Til jer, der savner Katrines bløde norske accent og hendes veldrejede krop på Sjælland, kan jeg oplyse, at hun annoncerer i EB i dag med en adresse på Amager under rubrikken ABSOLUT KASTRUP PRIVAT/. Det er efterhånden nogle år siden, jeg sidst besøgte Katrine. I sin tid tilbage i '98 havde jeg min debut med købesex hos hende, så jeg kan måske godt forstå, at hun ikke nævner alderen. Men skøn var hun.

Skrevet

Det er dejligt med lidt feedback når man skriver en anmeldelse kan tilføje at katrine er på olaf ryges gade hveranden torsdag,så tror det er i morgen hun er der

• 1 month later...
Skrevet

Helt klart, en dejlig pige. Man må bare lytte til telefonsvareren, hun har en del afløservagter. Så hvis man ikke kan Torsdag, er der ofte muligheder om Lørdagen.

• 7 months later...
Skrevet

Plejer at være torsdag,men også tit søndag på Oluf ryesgade

Skrevet

Var hun ikke for to år siden på Nyholms Alle i Rødovre?

Skrevet

Skøn og sød pige, har også besøgt hende et par gange. Første gang er vel en 12 år siden

Skrevet

Skøn og sød pige, har også besøgt hende et par gange. Første gang er vel en 12 år siden

Aha, du er en erfaren herre? Er huj så milfer?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.