Hop til indhold
Gæst

norske katrine

Recommended Posts

Gæst

hej vil lige lave en kort anmeldelse af norske katrine som husere på oluf ryges gade odense.de fleste bruger på fyn kender nok klinikken,som er ren og pæn men ikke ret stor.har desvære ikke noget link til katrine.hun er en blond kvinde på ca 40 år med nogle temlig stor bryster silikone.jeg synes hun er en flot pige af sin alder,og så giver hun super service med tungekys og masser af nusse kæle eller hvad man nu har lyst til.har været ved hende nogle gange og det er lige lækkert hver gang.synes bare lige hun skulle nævnes i det her forum da jeg synes hun er en sød,venlig og fræk voksen pige som absolut ikke har berøringsangst,og så er hun virkelig fræk i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

meget rimelige for 500 kan du få fransk og dansk med tungekys,og hun har ikke travlt med at få dig ud af døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har desvære ikke noget link,men hun bor på fyn nu siger hun,tror ikke hun er i kbh.mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være fedt at finde en kontakt mulighed til hende her tøsen, link, billeder, telefon nummer, og evt. direkte adresse?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok fordi det sted aldrig har annoncer med billeder og links.

 

Kun en lille diskret annonce i E.B.

 

Her er dagens annonce :

 

ODENSE DEJLIGE DANSKE
liderlige Line, C-skåls babser. Slavetøs, blid dominans, urinsex, græsk. Olaf Ryesgade 6.

  •   Tlf. 6617 8054 & 2646 5481

    (Fyn)

Og den slags kan man altså ikke linke :)

 

Men man kan lave en kopi.

 

Det er Line og alle hendes dejlige veninder der holder til der :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til jer, der savner Katrines bløde norske accent og hendes veldrejede krop på Sjælland, kan jeg oplyse, at hun annoncerer i EB i dag med en adresse på Amager under rubrikken ABSOLUT KASTRUP PRIVAT/. Det er efterhånden nogle år siden, jeg sidst besøgte Katrine. I sin tid tilbage i '98 havde jeg min debut med købesex hos hende, så jeg kan måske godt forstå, at hun ikke nævner alderen. Men skøn var hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er dejligt med lidt feedback når man skriver en anmeldelse kan tilføje at katrine er på olaf ryges gade hveranden torsdag,så tror det er i morgen hun er der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart, en dejlig pige. Man må bare lytte til telefonsvareren, hun har en del afløservagter. Så hvis man ikke kan Torsdag, er der ofte muligheder om Lørdagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn og sød pige, har også besøgt hende et par gange. Første gang er vel en 12 år siden

 

Aha, du er en erfaren herre? Er huj så milfer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...