Harvaeretder 92 Skrevet 12. December, 2024 https://annoncelight.dk/showad/401541 Har lige besøgt denne kvinde. Hun er spansk talende, men bruger ivrigt sin mobil til oversættelse, som fungerer rigtig godt. Hun er faktisk en rigtig lækker pige. Billederne er helt sikkert af hende, men hun ser meget bedre ud i virkeligheden. Jeg var lidt i tvivl om besøget udfra billederne, men havde billeder fremvist hende bedre, ville jeg ikke være i tvivl. Hun giver 100% GFE, hvor hun starter med at snave helt vildt. Blowjob naturel var ganske ok, men ikke særlig dybt. Sex var også ganske godt. Skal siges jeg ikke har knaldet i 1 mdr, så det meste er nok godt idag. Men hun er en kærlig og sød person, som ser rigtig godt ud. Priser er standard, udover at hun ikke tager ekstra for superfransk. Hun tilbyder anal for 300 ekstra, det brugte jeg dog ikke. Men anbefaling herfra. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 12. December, 2024 Hejsa jeg besøgte hende da hun var i Hobro i sidste uge, men jeg gik igen, jeg havde bestilt kys, men hun ville ikke give mig et kys, før pengene havde skiftet hænder - bum, der var ikke noget at gøre. Så gik jeg igen, for måske det andet jeg havde aftalt heller ikke blev til noget, så måtte gode gamle viki holde for, hun levere varen , til en fin pris https://annoncelight.dk/showad/287582 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 86 Skrevet 13. December, 2024 @Servciesboy det er da klart at hun ikke vil kysse før du har betalt? Er du forvirret eller hvordan? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 342 Skrevet 13. December, 2024 Nogen der ved hvad hun tager for opstillingen på billede to, hvor hun har en kugledildo i røven og hovedet inde i en vaskemaskine? Den har jeg sgu’ aldrig prøvet før… :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rakam den røde 46 Skrevet 26. Juni Titommeren skrev, den 13.12.2024 at 11:08: Nogen der ved hvad hun tager for opstillingen på billede to, hvor hun har en kugledildo i røven og hovedet inde i en vaskemaskine? Den har jeg sgu’ aldrig prøvet før… :-D Det er sq et ok fræk set-up med vaskemaskine hun sidder fast i kan jeg sige af erfaring ....... Du skal bare ikke sætte den på centrifugering ved et uheld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg