Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/401541

Har lige besøgt denne kvinde. Hun er spansk talende, men bruger ivrigt sin mobil til oversættelse, som fungerer rigtig godt.

Hun er faktisk en rigtig lækker pige. Billederne er helt sikkert af hende, men hun ser meget bedre ud i virkeligheden. Jeg var lidt i tvivl om besøget udfra billederne, men havde billeder fremvist hende bedre, ville jeg ikke være i tvivl.

Hun giver 100% GFE, hvor hun starter med at snave helt vildt.

Blowjob naturel var ganske ok, men ikke særlig dybt.

Sex var også ganske godt.

Skal siges jeg ikke har knaldet i 1 mdr, så det meste er nok godt idag.

Men hun er en kærlig og sød person, som ser rigtig godt ud.

Priser er standard, udover at hun ikke tager ekstra for superfransk. 

Hun tilbyder anal for 300 ekstra, det brugte jeg dog ikke.

Men anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

jeg besøgte hende da hun var i Hobro i sidste uge, men jeg gik igen, jeg havde bestilt kys, men hun ville ikke give mig et kys, før pengene havde skiftet hænder - bum, der var ikke noget at gøre. Så gik jeg igen, for måske det andet jeg havde aftalt heller ikke blev til noget,

så måtte gode gamle viki holde for, hun levere varen , til en fin pris

https://annoncelight.dk/showad/287582

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved hvad hun tager for opstillingen på billede to, hvor hun har en kugledildo i røven og hovedet inde i en vaskemaskine? Den har jeg sgu’ aldrig prøvet før… :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, den 13.12.2024 at 11:08:

Nogen der ved hvad hun tager for opstillingen på billede to, hvor hun har en kugledildo i røven og hovedet inde i en vaskemaskine? Den har jeg sgu’ aldrig prøvet før… :-D 

Det er sq et ok fræk set-up med vaskemaskine hun sidder fast i kan jeg sige af erfaring B)....... Du skal bare ikke sætte den på centrifugering ved et uheld :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...