Hop til indhold

Til andre GP’ere - “samarbejde” om events

Featured Replies

Skrevet

Hej i søde piger/kvinder derude 

Jeg har gået i noget tid og tænkt, at det kunne være sjovt og frækt at lave events med en anden. 

Jeg er selv 26 år, meget slank og smuk (får jeg da at vide :D).

Dit udseende går jeg ikke så meget op i, det vigtigste er, at vi har det godt sammen og stoler på hinanden! :rolleyes:
Desuden tænker jeg, at du skal synes det er sjovt at “lege” med en anden kvinde, så det bliver en hed oplevelse for mændende, hos os. ;)

Jeg havde i tankerne at holde gangbangs sammen, med forskellige temaer og evt også udendørs. Desuden tænkte jeg, at have dage, hvor man kan booke en trekant med os, istedet for de “normale” eneaftaler.. 

Lokation er (næsten) også underordnet for mig. 

Resten tænker jeg, at vi kan tage i privat besked, hvis nogen derude skulle være interesseret :x

Håber, at der er nogen der er friske! 

Kram Tina

Skrevet

Hej Tina <3

Det lyder sjovt og spændende ^_^

Sjælland, Jylland, Fyn? 

Knuz Annika 

Skrevet

Jeg er muligvis også intresseret - men jeg leger ikke med kvinder <3 (kun hvor vi leger med manden) :lol:

Skrevet

Jeg kunne også godt tænke mig at være med og ,,konekte,, mig med kolleger. 

Godt idee

Skrevet
  • Author
MonsterMan12 skrev, for 11 timer siden:

Kan der ikke arrangeres noget i København? Så er jeg frisk, på at booke jer :) 

Jeg forsøger, at lave noget i København også :wub:

Skrevet
Tinapigen skrev, den 12.12.2024 at 05:59:

Hej i søde piger/kvinder derude 

Jeg har gået i noget tid og tænkt, at det kunne være sjovt og frækt at lave events med en anden. 

Jeg er selv 26 år, meget slank og smuk (får jeg da at vide :D).

Dit udseende går jeg ikke så meget op i, det vigtigste er, at vi har det godt sammen og stoler på hinanden! :rolleyes:
Desuden tænker jeg, at du skal synes det er sjovt at “lege” med en anden kvinde, så det bliver en hed oplevelse for mændende, hos os. ;)

Jeg havde i tankerne at holde gangbangs sammen, med forskellige temaer og evt også udendørs. Desuden tænkte jeg, at have dage, hvor man kan booke en trekant med os, istedet for de “normale” eneaftaler.. 

Lokation er (næsten) også underordnet for mig. 

Resten tænker jeg, at vi kan tage i privat besked, hvis nogen derude skulle være interesseret :x

Håber, at der er nogen der er friske! 

Kram Tina

Hej søde Tina. 

Jeg kunne godt være frisk på at arrangere noget sammen. Også løbende. 

Plejer at afholde gangbang. Har holdt en gang før med en ekstra kvinde. 
og ja er da frækt at kunne tilbyde det ekstra to kvinder vil kunne give. 

skriv gerne hvis du kunne tænke dig at holde noget sammen med mig. I hvertfald mere end frisk ❤️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.