Hop til indhold

1,5 times bukakke-forsøg

Featured Replies

Skrevet

Har du set at jeg planlægger at stoppe i marts/april? Derefter vil mine events kun være tilgængelige for mine kneppeklubmedlemmer. Så er du ikke medlem og ikke har tænkt dig at blive det. Så er det nu du skal prøve mine events  :P

1,5 times Bukakke-forsøg gangbang på Frederiksberg 

Fredag d. 13/12 fra 10.30-12.00

Jeg går og har en drøm om at blive overspermet :D

Der er 6 gangbang pladser, hvor du er med til at gangbange mig (beskrivelse længere nede)

Der udover vil der også være tilskuer pladser på 15 min hvor du kan komme, spille din pik og sperme udover mig imens at jeg bliver gangbanget. 

Som tilskuer kan du komme når det passer dig fra 10.45, så fremt at der er plads.

Da jeg ved at det kan være svært at få alle til at sperme i samme tidsrum, vil min bukkake-version være, at du må sperme når du vil, til gengæld så fjerner jeg ikke spermen fra mit ansigt/krop før gangbang er slut. Altså medmindre jeg har fået det direkte i øjnene og ikke kan se :P

Under gangbanget kan jeg godt lide lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs hvor du må gerne holde mit hår imens, deepthroat i mit eget tempo.

2 pikke i fissen hvis det er muligt og analsex hvis det er muligt.

Du må komme mig i ansigtet, i munden eller på brysterne.

Lidt om mig:

Petit 

Dansk/Mørk i huden

28 år

Trimmet, ikke helt glat fisse

3 piercinger i fissen

Faste små bryster

Fersken røv

Pris for gangbang plads:

For medlemmer: 300kr

For andre 1500kr

Pris for tilskuer plads:

For medlemmer 100kr

For ikke medlemmer 300kr

Hvis ikke jeg kender dig i forvejen så send en besked på 91840527 med lidt info om dig, og du kan booke plads ved at kontakte mig og betale et depositum. 

Er du nervøs ved at betale et depositum, så se gerne mine anmeldelser her på siden :)

Skærmbillede 2024-10-07 kl. 10.56.35.png

Skærmbillede 2024-10-07 kl. 10.56.07.png

Skærmbillede 2024-08-24 kl. 09.34.58.png

Redigeret af Danske Natasja

Skrevet
Danske Natasja skrev, den 11.12.2024 at 23:12:

På fredag

Bare det var mig der kunne komme. Håber der kommer mange, som vil have noget fræk tid sammen med dig og give dig det du ønsker, jeg kan dsv ikke komme i dag. Men 3 skud den anden dag, må også være rigeligt. Natasja er fræk, skøn, sød og køn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.