Hop til indhold

Dada og linly ejby

Featured Replies

Skrevet
oldmanhavingfun skrev, den 11.12.2024 at 09:27:

Jeg kan ikke anbefale.. ingen indlevelse og hun vil have dig hurtigere ud af døren end da du kom ind 

Hvem af dem?.....

Skrevet
  • Author
oldmanhavingfun skrev, den 11.12.2024 at 09:27:

Jeg kan ikke anbefale.. ingen indlevelse og hun vil have dig hurtigere ud af døren end da du kom ind 

Øv, men tak for svar. Lucy fra ejby er desværre væk ellers tog jeg hende 

Skrevet

Jeg har været der flere gange og besøgt Linly, som er meget fræk - også hendes massage, men når hun først tager banditten i munden og insisterer derefter på at nu er det hendes tur til at blive slikket, så bliver det først rigtigt frækt - De gange hun har redet mig har jeg ikke holdt længe. 
Men hver gang jeg er der, ser jeg også Dada - mere sky og stille, men dejlig sød med en skøn og mere fyldig krop og hun sender lange blikke der virker. Det bliver helt sikker Dada næste gang

Skrevet
Stinger skrev, den 18.12.2024 at 00:43:

Jeg har været der flere gange og besøgt Linly, som er meget fræk - også hendes massage, men når hun først tager banditten i munden og insisterer derefter på at nu er det hendes tur til at blive slikket, så bliver det først rigtigt frækt - De gange hun har redet mig har jeg ikke holdt længe. 
Men hver gang jeg er der, ser jeg også Dada - mere sky og stille, men dejlig sød med en skøn og mere fyldig krop og hun sender lange blikke der virker. Det bliver helt sikker Dada næste gang

Hey Stinger. Nåede du forbi Dada? Eller andre der har noget at tilføje ?

Skrevet
Stjernedreng skrev, den 25.12.2024 at 13:30:

Hey Stinger. Nåede du forbi Dada? Eller andre der har noget at tilføje ?

Ikke endnu, men det ligger højt på to-do listen til næste år

• 2 weeks later...
Skrevet

Så nåede jeg at besøge Dada.  
Meget sky og sprogligt skal man være tålmodig, men hun tøede op og det var en både en dejlig, men også særdeles fræk oplevelse…
Massagen er hvad den var den var, men føltes godt. Dada er utrolig sød men hun ved også hvordan og hvornår man skal være fræk… Et dejligt langt BJ (uden) og undervejs vil hun have jeg slikker samtidigt så vi ender i en 69. Jeg var overrasket over hvor våd hun allerede var og der gik ikke lang tid før der kom gummi på banditten og hun begyndte ar ride mig. Hun er frodig og blød - er vild med hendes store bryster! Alt er superblødt og det er GFE til den store medalje… Hun var opmærksom på at vi fik prøvet flere stillinger til hun bad mig om at doggy hende og der kunne jeg ikke holde længe - at se hende på alle fire med mig langt oppe i hende - der måtte jeg overgive mig.
Hun var dejlig sød efter - ingen stress og tiden passede. Det er helt sikkert jeg kommer igen!

Skrevet
Stinger skrev, den 7.1.2025 at 16:13:

Så nåede jeg at besøge Dada.  
Meget sky og sprogligt skal man være tålmodig, men hun tøede op og det var en både en dejlig, men også særdeles fræk oplevelse…
Massagen er hvad den var den var, men føltes godt. Dada er utrolig sød men hun ved også hvordan og hvornår man skal være fræk… Et dejligt langt BJ (uden) og undervejs vil hun have jeg slikker samtidigt så vi ender i en 69. Jeg var overrasket over hvor våd hun allerede var og der gik ikke lang tid før der kom gummi på banditten og hun begyndte ar ride mig. Hun er frodig og blød - er vild med hendes store bryster! Alt er superblødt og det er GFE til den store medalje… Hun var opmærksom på at vi fik prøvet flere stillinger til hun bad mig om at doggy hende og der kunne jeg ikke holde længe - at se hende på alle fire med mig langt oppe i hende - der måtte jeg overgive mig.
Hun var dejlig sød efter - ingen stress og tiden passede. Det er helt sikkert jeg kommer igen!

Må jeg spørge,om nogle af pigerne havede Togskinner på?Syntes det er hot.

Skrevet
Bracetrain skrev, for 2 timer siden:

Må jeg spørge,om nogle af pigerne havede Togskinner på?Syntes det er hot.

Nej, ingen braces eller togskinner... De kysser meget ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.