Hop til indhold

Alexa Ferrer i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg mødte Alexa i går aftes til en helt fantastik oplevelse. Og ja det er den første anmeldelse jeg laver, men den er god nok, det er ikke en reklame lavet af hende selv. 
Nem aftale på WhatsApp, kom som aftalt og hun lukkede mig ind - hun var iført en fræk bodystocking og jeg fik hurtigt et forsigtigt kys. Hun er super sød og kærlig helt fra starten.
Vi satte os stille på sofaen og fik afregnet, ingen stress. Hun spurgte om jeg ville have et bad, men jeg kom lige fra et - så jeg fik tøjet af og lagde mig klar til lidt massage. Jeg fik en super fræk massage med berøring de rette steder - efter 10-15 min vendte jeg mig om og hun gav noget fræk massage på fronten.                                                              
Jeg fik hende lagt ned og gik i gang med at slikke hende. Det er sjældent man kan mærke at det bliver nydt og sjældent man kan få lov ret længe, men hun blev ekstrem våd og mere og mere tændt. Hun vendte sig om så jeg kunne slikke hende bagfra og til sidst satte hun sig på mit hovede mens hun kørte underlivet rundt. Helt fantastisk, så elsker I som mig at slikke, så kan jeg helt sikkert anbefale Alexa. 
Der blev snavet godt og grundigt indimellem, hun gav den virkelig gas. 
Jeg fik kondom på, fik et dejligt blowjob og så ellers sex i flere stillinger indtil jeg måtte overgive mig. Vi lå et stykke tid inden jeg fik et bad - ingen hast, jeg betalte for 45 min og var ude efter 1 time. 
1200kr for 45 min med mix massage og sex, inkl. tungekys. Virkelig fuld valuta for pengene. 
Hun taler meget lidt engelsk men en masse fræk spansk som jeg ikke forstod, men det kan også noget. Med kropssprog og lidt translate gik det super fint. Hun skrev på sin mobil at hun tager hjem om nogle dage men er retur i januar. Så skal jeg helt klart besøge hende igen. 
https://annoncelight.dk/showad/412119

Redigeret af Nord53

Skrevet

Hej, tak for at dele din oplevelse! Hvordan er stedet? 

Skrevet
  • Author

Det er et fint sted, en lejlighed i vestbyen hvor der er 2 piger. Der er ok badeforhold og det er diskret med en normal opgang 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.