Hop til indhold

Mødes på hotel

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg kan se at mange af de nye piger bor på hotel, hvordan fungerer det, står man helt akavet i receptionen og venter på pigen, eller er det diskret 

Skrevet

Man får et værelsesnummer man bare går op til...

Mange hoteller er dog begyndt med adgangskontrol, så man ikke bare kan tage elevatoren uden nøglekort.

Jeg tænker at pigerne undgår de hoteller.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 44 minutter siden:

Man får et værelsesnummer man bare går op til...

Mange hoteller er dog begyndt med adgangskontrol, så man ikke bare kan tage elevatoren uden nøglekort.

Jeg tænker at pigerne undgår de hoteller.

Syntes bare, jeg har læst flere anmeldelser, hvor kunden skal vente i receptionen indtil pigen henter ham, det ville jeg ikke være helt vild med 

Skrevet

Agree, they avoid such hotels.

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 6 timer siden:

Syntes bare, jeg har læst flere anmeldelser, hvor kunden skal vente i receptionen indtil pigen henter ham, det ville jeg ikke være helt vild med 

Nej, det kan jeg godt forstå. 

De anmeldelser er jeg gået glip af. 

Der var en hvor det lød til at være et behandler fællesskab med reception,  men det er fa'me også lidt mærkeligt når der annonceres åbenlyst med seksuelle ydelser. 

Skrevet

Jeg har besøgt flere på hotel

det er ikke et problem - de fleste giver et værelses nummer, og så går man  bare op - de steder man ikke bare kan gå op, der mødes man - heller ikke noget problem.

dog hvis man ikke vil møde en man kender, kan jeg godt se det kan være et problem, men jeg har aldrig gået hånd i hånd med en.

overvej også, hvis man skal besøge en gp på 3 sal - hvem kan man ikke møde på vejen op eller ned 

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 2 timer siden:

Nej, det kan jeg godt forstå. 

De anmeldelser er jeg gået glip af. 

Der var en hvor det lød til at være et behandler fællesskab med reception,  men det er fa'me også lidt mærkeligt når der annonceres åbenlyst med seksuelle ydelser. 

Der er flere anmeldelser af de piger der bor på hotel i kbh s, hvor man skal vente i receptionen på at pigen henter dig

Skrevet

Ved at GP også bruger et Motel Albertslund  hvor man kan komme og gå uden at man  bliver set , man kan holde med bilen lige uden for døren , så det er muligheder for det ..

Skrevet

Jeg har ikke haft problemer med hotelbesøg, som nævnt undgår pigerne dem med adgangskontrol. Nå det så er sagt så kan det ofte være svært at få et rent, tørt håndklæde hvis man som jeg ønsker at gå i bad inden akten. Det gælder især de helt billige hoteller hvor der måske bliver udlever to håndklæder pr. dag.

Nogle af lejlighedshotellerne har dog vaskemaskine.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.