Hop til indhold

Den hede bemandede legeplads for voksne

Featured Replies

Skrevet

Jeg skrev denne anmeldelse i Nympho.dk Det handler om pulefesten med Candy Cane, Selma, Josefine og Daniella fra Pussy galores. Jeg blev bedt om at poste den her og det gør jeg meget gerne.

Det forgik d. 29. november kl. 12 til 13.30 ved Valbypigerne Minderne er stadig friske og det føles stadig meget godt. Kast jer i det, drenge! Pigerne gør Pussyparties til helt fantastiske oplevelser!

Gentleboy er en meget social og følsøm mand. Jeg elsker sjov og ballade, ærlig snak og at mærke nærvære. Det er derfor at jeg har haft det så godt i fredags ved pulefesten med Pussy Galores' Candy, Selma, Josefine og Daniella samt cirka 15 andres liderlige bros. Alle pivenøgne, uden skam, direkte og respektfuldt sprog, villige til at give en god stemning. Jeg opfatter gangbangs som en vild realisering af mit socialt behov på den supergode grænseoverskridende måde. Her kan jeg folde min altruistiske sjæl ud, men også at få udløst min nysgerrighed i hvordan man dyrker sex og hvad andre kan finde på ... næsten med en antropologisk fenomenologisk indstilling ...

Jeg er mødt op hos Valbypigerne med min entusiasme og smil, med sommerfugle i maven og masser af forstillinger. Tidspunkt og sted var perfekte så fristelsen var meget nem at acceptere. Det er min anden gang. Første gang i Pussy Galores var min opdagelse pigernes villighed. Denne gang har opdagelsen været pigernes nærvære og ægthed.

Når jeg kom ind, tog Josefine mig imod med en varm kram. Hun er flot, en slank ung kvinde, næsten lige så høje som jeg er ( 179 m) og med pragtfuldt formede bryster. Hun er den smukke blondine, som man gerne vil sidde ved siden af dig i toget og har karismaen til at tale med dig med smil, åbenhed og uden generthed. Hendes varme er magnetisk ... både for snak, kys og pik.

Candy er en fryd for øjet. En glad personlighed, begavet krop, sorte eksotiske øjne og en elokvent måde at tale på, som jeg tændte godt på. Hun lod mig mærke at hun godt kunne lide min interesse for hende og det føltes som at knalde en god veninde med gensidig respekt og tillid.

Selma ... så fræk, så fræk ... det kan man se i blikket, det oser af sexlyst. Hun har ideer, ... hårde ideer som skulle tæmmes i fredags. Mens jeg var med Candy (hun var alligevel optaget med en bj), var det en fornøjelse at holde Selmas hånd under vores separate slag og kigge dybt i hendes øjne og kneppe hende mentalt også ... og blive gengældt. Fantastisk! Jeg har haft mulighed til at tale med Selma længst og der er flere ting vi har til fælles. Det er en fornøjelse at lære dig at kende, amore!

Daniella er en sorthåret skønhed, også høj, som jeg kan lide. Hendes støn var vild taknemmelige at høre på også fra det andet værelse. Desværre har jeg leget mindst med hende. Undskyld! Jeg gør det bedre næste gang!

Under festen har det været muligt at tale med hinanden og dermed at være nærværende med søde ord, at mærke personen bag den nøgne krop, at udveksle meninger. Jeg har forstået at pigerne selv er vilde med konceptet om at møde flere mænd på en gang ... lige som mig og os. Deres lyst og deres glæde er ægte. De kan sagtens lade være med at deltage i gangbangs, men de fire gjorde de bare ikke ... Det er pragtfuldt at I vil følge lysten og arrangere sådanne intense arrangementer. Jeg er meget taknemmelig.

Efter de gode knald og bjs skulle jeg vise tak. Jeg har bedt Josefine om at ligge ned og så begyndte jeg at slikke hendes smukke fisse til hun kom med den lækre saft som jeg tog imod med den største tilfredsstillelse, "Oooh, selv tak, Josefine!". De andre skulle hellere ikke snydes for taknemmeligheden .. liderlig Gentleboy elsker at gengælde.

Tak for at dele af jer i så forskellige måder! Det har været givende. Tak også til de glade bros! I har også givet glæde med smil og godt humør. På gensyn alle sammen!

Skrevet

Tusind tak for den fine og nuanceret anmeldelse, og selv tak :wub: Vi ser frem til at tage imod dig, og de andre mænd en anden god gang! <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.