Hop til indhold

Leah ny i Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/357363

Besøgte første gang Leah, da det er hendes første besøg i Odense. Så hun havde været i Aalborg og Aarhus, som hun også selv sagde hun havde været. Dette med blandet tilfredshed

Ankom til stedet ned mod havnen og fandt ud af jeg skulle ind i baggården og skrev til tiden at jeg var ankommet, hvorefter jeg fik besked at der lige ville gå 5 min inden hun ringede mig op. Tænke straks åh nej og der gik også 10 min inden jeg fik opkald. Men blev vist hen til stedet.

Blev mødt af en sød ung pige i frækt stramt fitness tøj, ikke den samme pige som på billederne men absolut ikke utilfreds.

Havde bestil 45 min massage med mutual touch. Så hun startede med lidt frækt strip og så kælede vi lidt inden en god gang nøgen massage over hele bagsiden af kroppen. Kunne mærke hendes dejlige patter og glatte mis. Stemningen blev hed og hun lagde sig om op ryggen for at blive slikket, hvilket jeg er vild med at give. Hun kom med en kæmpe våd krampagtigt orgasme og skulle lige have hovedet på plads inden hun kunne tag sig af mig. Herefter kravlede hun oven på mig, og fik hende til at sætte sin våde mis op i hovedet på mig hvor hun så gav mig et lækkert olie handjob, som fik mig til komme i en kæmpe orgasme. Dog ingen håndklæder, men kun våd servietter til at tørre af med

Var ude lejligheden 40 min efter, alt i alt ok og føltes ikke rushed

Stedet 3/10

Pigen 9/10

Samlet oplevelse 7/10

Skrevet

Lyder skønt:P Aftalte du på forhånd, at du gerne ville slikke fisse? 

Skrevet
  • Author

Havde på forhånd sagt jeg var interesseret i facesitting, så ikke helt aftalt med hun lagde sig på ryggen til at blive slikket. Men delvist aftalt.

• 4 weeks later...
Skrevet

Underligt, for når man læser hendes opslag, er oral ingen mulighed

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.