Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Billederne passer meget godt. Hendes kropsbygning er ikke petit, men hun er en pæn thaipige med de sødeste fregner og naturlige bryster. 

Servicen jeg fik var god, men hun kyssede ikke. 

Redigeret af arminb

Skrevet
  • Author

@arminb tak for dit svar. Hun skriver ellers i sin annonce at hun kysser. Ved du om hun konsekvent er én af dem som bare ikke vil kysse?

Skrevet
Muggi skrev, for 1 time siden:

@arminb tak for dit svar. Hun skriver ellers i sin annonce at hun kysser. Ved du om hun konsekvent er én af dem som bare ikke vil kysse?

Nej det ved jeg ikke. Pigerne på stedet plejer også at gøre det, så det kan da godt være det var noget med mig - jeg er ellers meget opmærksom på mundhygiejne inden et besøg. 

Skrevet

Hej    Hvor I Søborg  er klinikken? 
tlf nr virker ikke.  

jack

Skrevet

Det er mere Bagsværd. Tæt på Novo Nordisk.

Skrevet

Kan ikke anbefale at besøge hende det er ikke mange ting hun gør. Jeg blev påduttet hende da jeg ville booke ipip, Mamasan sagde ipip var optaget og ikke havde tid så hun tilbød mig Gail. Lod mig lokke da jeg fik at vide de kunne det samme men nej, ingen indlevelse ingen kys eller noget andet kun standard. Jeg hilste på Ipip både da jeg kom og da jeg gik, tale kort med hende og hun havde ikke haft travlt  øv 

Spild af penge

Skrevet
  • Author

Tak for svar. Tror jeg dropper at besøge hende, det lyder ikke helt godt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.