Hop til indhold

Juleafslutning hos Jennifer

Featured Replies

Skrevet

Efter at have skrevet lidt frem og tilbage med @JenniferRomantica fandt vi endelig plads i kalenderen til mine to timer.

Hun skrev at hun havde købt en lille julegave til mig - for noget skulle jeg jo have - mænd er sgu så svære at købe en gave til.

Jeg kunne mærke sveden pible frem i hårrødderne - Julegave?

Det kunne jeg selvfølgelig ikke have siddende på mig så jeg tog en tur i centeret til lidt juleshopping - hvilket jeg ikke har gjort i mange år. Da hun har fortalt mig at hun er lidt kuldskær var tanken at jeg ville købe nogle strømper til hende. Jeg ved hun bruger størrelse 33 - men det er sgu svært at finde strømper i den størrelse uden at skulle ind i en børnetøjsforretning - og deeet synes jeg ikke virkede passende.

Men fandt da et par uldne knæstrømper i H&M dog et par numre for store. Da jeg kom forbi Normal så jeg et par julestrømper i str. 33 samt et par uldne sokker i str. onesize så dem købte jeg selvfølgelig også sammen med en pose juleskumfiduser - for hun trænger sgu til at få lidt sul kroppen efter sin mareridtsferie i Tyrkiet i sommers.

Vel ankommet stod hun i døren med et stort grin og et Mojn! - gensynsglæden var stor.

Vi udvekslede gaver og hyggede os lidt på sengekanten - hvorefter vi gik i bad.

Jennifer satte sin musik på og julehyggen kunne begynde - hun havde fået en brunere farve i håret og var klædt i en julerød fræk trikot - lidt ligesom en julegave - lige til at pakke op.

Vi nussede og kyssede hinanden og fandt stille og roligt flowet - hvor alle sanser kom i brug.

Jennifer har en forunderlig evne til at suge mig ind i hendes erotiske univers - hvor man bare glemmer tid og sted.

Det efterfølgende er hvad jeg husker.

Denne gang havde jeg planlagt at det var hende der skulle forkæles lidt - så jeg startede med at kysse og slikke hendes fødder, lår og hofter - skiftevis op og ned - og nærmede mig missen - som jeg bevidst sprang over da den skulle have fuld opmærksomhed når jeg var færdig med at nyde hendes krop - jeg skulle have det hele med. 

Hendes ferme hænder trak hurtigt et kondom på - da banditten var kampklar.

Jennifer kiggede mig dybt i øjnene mens hun gav mig et dybt blow - stille og roligt.

Så satte hun sig op på mig og begyndte at ride mig - først langsomt og derefter i et hurtigere tempo - liderligheden begyndte at brage igennem og vi stønnede begge heftigt. Jeg drejede hende rundt og kneppede hende dybt og hårdt - hun nød det kunne jeg mærke.

Efter et stykke tid vendte vi os om i en 69 - det kan altså noget. Ja det var nærmest facesitting hvor jeg rigtig kunne mæske mig i hendes våde mis - hun gav mig igen nogle dybe blows - som var helt fantastisk.

Samtidig kunne jeg tage rigtigt godt fat i hende fortryllende lille numse - som jeg har en stor svaghed for :wub:

Vi fortsatte et stykke tid - så var det pause. Hun åbnede den pose juleskum jeg havde med.

- Tænk at jeg sidder med en skumfidus i munden i stedet for en pik - yumyumyum! grinede hun.

Efter vi havde tømt halvdelen af posen - fik jeg lyst til hendes mis igen. Vi lagde os i en liggende 69’er med min pik i hendes mund og min tunge godt begravet i hendes trimmede fisse.

Pludselig kunne jeg høre en svag klynken - bliv ved - bliv ved - BLIV VED! - hendes underliv blev presset op mod min mund og begyndte at ryste helt ukontrollabelt og pludselig slappede hun helt af. 

Jeg blev helt perplex - Hvaa KOM du?

Jennifer fik et grineflip mens hun begyndte at svede over hele kroppen.

- JA - grinede hun - puha fik lige varmen der!

- TAGER DU PIS PÅ MIG?

- NEJ for helvede! Sagde hun og fortsatte med at grine højlydt.

Hold da kæft mand! DET havde jeg sgu ikke lige regnet med!

Vi drak begge et glas vand og hun kom op og ride igen i en reverse cowgirl - det var fedt at se hendes røv danse op og ned på den snart hårdt prøvede bandit.

Hun lagde sig ved siden af mig og gav mig en spiller - igen var banditten overstimuleret - så jeg tog hendes hånd og sagde at det må vist være det. 

Jennifer surmulede og plirrede med øjnene - NÅ okay så! :lol:

Bagefter lå vi og snakkede og fik vendt en masse ting - som selvfølgelig bliver mellem hende og mig.

Vi skiltes ad med et kys og en ordentlig krammer og med løftet om snart at ses igen.

Med et Mojn Mojn forsvandt jeg ud i mørket.

På vejen hjem i bilen tænkte jeg - hvis jeg havde haft et spejl ville jeg kunne se mig selv med brystkassen skudt frem, et smørret grin i hele hovedet og en Thumbs Up :D

Jennifer - tak for festen - det var forrygende - vi ses snart igen! <3

PS: Hvad JEG fik i gave holder jeg også for mig selv :P

Redigeret af Needy

Skrevet

Tror mine ord var "hvis du beretter om at have besøgt mig og skriver at jeg stoppede mig mere med nissemænd end tissemand så ville jeg blive fornærmet":P:lol:.. 

Jeg nyder simpelthen dit selskab helt vildt og glææææder mig til at se dig igen i det nye år<3:wub:.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Tror mine ord var "hvis du beretter om at have besøgt mig og skriver at jeg stoppede mig mere med nissemænd end tissemand så ville jeg blive fornærmet":P:lol:.. 

Ja men jeg var helt væk jo :lol:

Skrevet

@Needy Kald mig bare overanalyserende, men jeg bliver glad i låget af energien i din anmeldelse og @JenniferRomantica's svar :wub:

Glædelig jul til jer <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.