Hop til indhold

Melanie - så i ved det

Featured Replies

Skrevet

Jeg skriver fordi jeg ønsker selv flere anmeldelser af piger og vi ved hvad vi får mellem andet.

Besøgte Melanie sidst hun var her i Odense. Hun bruger gamle professionelle billeder af sig selv hvor hun er lækker med lidt at tage fat i. Nu er hun blevet fed og går med en stor slap mave.

Hun bad mig først komme tidligere fordi hun skulle til Fitness at træne. Hun ville endda have det overstået efter 15 minutters tid når vi havde aftalt 30 min og det var det jeg havde betalt for. Hun bad mig også om at undgå at bruse mig før jeg gik hjemad - ej hvor uhøfligt.

https://annoncelight.dk/showad/398274

Skrevet

Hold da op! 
sikke en grim besked, kunne du ikke have haft et bedere ordvalg ? 

jeg synes det er uforskammet at kalde hende fed og med stor slap mave. 
har i mænd nogensinde tænkt over, at tingene går begge veje? 

Skrevet
Nosseløse skrev, for 1 time siden:

Jeg skriver fordi jeg ønsker selv flere anmeldelser af piger og vi ved hvad vi får mellem andet.

Besøgte Melanie sidst hun var her i Odense. Hun bruger gamle professionelle billeder af sig selv hvor hun er lækker med lidt at tage fat i. Nu er hun blevet fed og går med en stor slap mave.

Hun bad mig først komme tidligere fordi hun skulle til Fitness at træne. Hun ville endda have det overstået efter 15 minutters tid når vi havde aftalt 30 min og det var det jeg havde betalt for. Hun bad mig også om at undgå at bruse mig før jeg gik hjemad - ej hvor uhøfligt.

https://annoncelight.dk/showad/398274

Det er sgu for lavt det der. Siger mere om dig, end om nogen anden.

Skrevet
  • Author

Jeg kan prøve at sige det bedre. Hvordan synes du jeg skulle have sagt det? Jeg ved at det er surt at få negative bemærkninger. 

Skrevet
MissMelanie skrev, for 17 timer siden:

Ja og synes jeg at du er for fed går jeg igen. Synes du jeg er for fed afviser du bare høfligt.

Skrevet
MissMelanie skrev, for 17 timer siden:

Hold da op! 
sikke en grim besked, kunne du ikke have haft et bedere ordvalg ? 

jeg synes det er uforskammet at kalde hende fed og med stor slap mave. 

"har i mænd"???

Kunne DU ikke have haft et bedre ordvalg?

Skrevet

Tak for info. Hun har stået på min liste længe og nåede hende ikke sidst hun var i nærheden. Men tænker jeg hopper videre 

Skrevet

Så kom Melanie på min liste:P

Når jeg ser divergerende anmeldelser, som i dette tilfælde, bliver jeg nysgerrig og må vide hvad der er op og ned. Jeg kan godt lide at lave lidt research. Desværre er jeg snottet lige nu ellers ville jeg besøge denne erotisk buttede GP med det samme, men det må så lige vente et par dage:o:wub: 

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
MissMelanie skrev, for 6 timer siden:

Hun har ikke noget at gøre med mig, jeg kender hende ikke - faldt blot over dit meget ubehøvlede ordvalg 

I to har samme kælenavn. Jeg tænkte lidt over den vending før jeg trykket bare send.  Jeg skriver noget lignende om Dalya; "Hun har taget meget på og ligner ikke sine fotos længere". 

Skrevet

Hi! 
I am the Melanie from the announcement, when have you been with me?
I was in Odense again from last week until today (15/12). 
I don't really remember to be with you. 
I got some extra kilos, yes, because I had a motorbike accident which I could not move for long time, my clients know that. But my belly is not as your said. 
Anyways, I can not  confirm if you was with me or not but I always offer shower to my costumers at first and at the end if is still on time. 
Regarding finish after 15 minutes when you tell me that you have paid for 30 minutes sounds not true because I normally try make a conversation with my costumers or give them a massage when they finish before the time. 
Also, some people pay for some time and after they finish before and want to leave right away 

Or, If you have been with me when I was in Odense in May 2024,  and you made the comment only now, why did you let pass so much time?
You complain because I am fat, but you also complain about  when I asked  you to come a bit earlier because "I needed to go to the gym".
Sometimes we are also flexible with costumers, why you "all" can't be a bit  flexible too?
Next time when happens that with another girl, just say that you can not change the time and you avoid this problem. 
If you really had a bad experience with me, I am sorry for that. 

Before making such a comment on internet, remember that we are humans and sometimes the words can hurt a lot.. 

For all the other costumers here, I recommend you to try and take your own conclusions . 
With love, Melanie. 

Skrevet

Melanie er en smuk, skøn og dejlig pige som lige ved hvad der skal til for at bringe en i syvende himmel. Hun er ligefrem og utrolig nem at tale med. Så for mig er det ligegyldigt hvor meget hun vejer. Jeg glæder mig til det næste besøg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.