Hop til indhold

Fantastisk håndjob, Esbjerg.

Featured Replies

Skrevet

En god kollega anbefalede mig at kontakte en ung pige på Sugardaters , hun er også på Tinder. Hun tilbyder det mest fantastiske håndjob, og ikke mere end det, men hun er meget kræsen, har kun en lille fast kundekreds. Min ven/ kollega anbefalede mig til hende, Bingo, jeg blev godkendt, woouu jeg var spændt på at møde hende. Kontakten var helt enkelt via SMS. Vi aftalte at mødes på Esbjerg hovedebibliotek , et afsides sted hvor der er lænestole , meget diskret sted med kun få besøgende. Den røde Fjælræven rygsæk på bordet var hendes kendetegn. Jeg var ved at gå til af spænding, havde ikke oplevet sådan en følelse før. Jeg mødte op på aftalte sted , og ganske som skrevet , en rød Fjælræven rygsæk på bordet og i lænestolen , wooou den flotteste unge pige , virkeligt smukt ansigt , utroligt . Vi snakkede kort sammen og jeg skulle betale de 700 kr. Hvilket jeg gjorde. Hun bad mig herefter, på behørig afstand at følgeefter hende hen til et meget lidt benyttet toilet ved foredragssalene. Toilettet er meget diskret, med to døre. Hun smed overfrakken. Hun spurgte om jeg ville sidde ned eller stå op under seancen, hmmm ja , jeg valgte at sidde på toiletbrættet mens hun stod op  henholdsvis sad på hug. Hun åbnede skjorten så jeg kunne se hendes store dejlige bryster , jeg var i den grad ophidset nu. Jeg trak bukserne ned , hun bad mig om at sprede benene så hun bedre kunne komme til. Hold da kææææft mand da hun tog om dyret med hendes flotte hænde uden kunstnegle dog med grøn neglelak , og hun langsomt strøg op og ned,  var jeg vad at komme efter et par strøg allerede, men hun havde en fantastisk følelse for hvornår hun skulle holde igen vildt! Hun fokuserede meget på undersiden  af pikhovedet liger der ved overgangen mellem skaft og glans.Det endte med en af de mest mindblowing udløsninger jeg havde haft. Hun knappede skjorten, tog jakken og udvekslede få ord sammen før hun forlod biblioteket. Jeg var bare træt og havde lyst til en lur. 

Skrevet

Suk det er jo som og læse kunst… 

send gerne nogle af de søde piger til midt Jylland :-)

Skrevet

Det lyder som en lækker oplevelse, men jeg tænker at du burde have været lidt mere diskret med detaljerne, så det er muligt for hende at bruge stedet igen. Nu ender der jo med at blive fuldt hus på biblioteket.

Skrevet

"hun er meget kræsen, har kun en lille fast kundekreds."
- God marketingstrategi ;)

Skrevet
Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Det lyder som en lækker oplevelse, men jeg tænker at du burde have været lidt mere diskret med detaljerne, så det er muligt for hende at bruge stedet igen. Nu ender der jo med at blive fuldt hus på biblioteket.

Man kunne gå videre og bede om link ;-)

Skrevet

Uha det lyder virkeligt dejligt, er ny på site også fra Esbjerg, kunne du måske hvis man spørger forsigtig skrive en PB det lyder virkeligt som en fræk oplevelse

Skrevet
  • Author

Arrggh ja, jeg fortryder at jeg ikke var mere diskret med mødestedet, men var for ivrig med at skrive om oplevelsen. Jeg får mange forespørgsler om udlevering af kontakt til pigen, men jeg respektere pigen som kun gør det med få og udvalgte kunder som er anbefalet af anden kunde osv. Hun er virkeligt et fund og alle pengene værd. Jeg fatter ikke rigtigt hvad der får en virkeligt flot 19 årig intelligent, velklædt pige til at gøre sådan noget, ja det er jo nok pengene. Gad vide hvor mange af den slags, al respekt , piger der er der ude på diverse sites nok flere end vi tror.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.