Hop til indhold

Falster princess

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke mødt hende - og tvivler på, at nogen har mødt hende. Hun er en hustler, som forsøger at snyde sig til sugar for ikke eksisterende videoer eller den traditionelle med at bede om benzinpenge på forhånd.

Der er utallige tråde herinde om hendes forskellige profiler gennem tiden - alle med samme konklusion.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er stadig en stor svindler blot til advarsel så b'er hun om benzin penge ganske lille beløb og vupti er man blokeret eller hendes profil slettet hvorefter hun opretter en ny hvis jeg ser den igen så anmelder jeg hende og det bør andre osse gøre 

Skrevet

Jeg købte video og billeder af hende i sommers, og der fik jeg hvsd jeg betalte for. Hun afviste dog at mødes fordi vi bor i samme by

• 5 weeks later...
Skrevet
nykfgut skrev, den 21.12.2024 at 08:54:

Jeg købte video og billeder af hende i sommers, og der fik jeg hvsd jeg betalte for. Hun afviste dog at mødes fordi vi bor i samme by

Jeg er lidt i tvivl om det er en som jeg selv er rent på. Er hun meget lav og lidt mørk i det?

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg ved ikke om hun er lav, men er da lidt solbrun i huden. Jeg var meget tilfreds med det hun sendte til mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.