Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ny her på siden og vil lige tappe ind og anmelde de seneste steder jeg har besøgt her på Vestsjælland indenfor de seneste 3 måneder. Jeg er personligt selv udelukkende interesseret i massage (gerne hård) og handjob og jeg ved derfor ikke om der tilbydes yderligere på de forskellige steder.

Wan Thai - Kalundborg:

(Massage 6/10) (HJ 6/10)

Man bliver mødt af en meget imødekommende kvinde som konsekvent kalder en "baby". Jeg ved ikke om det gør noget for novo-folket i byen, men det er ikke lige mig. Man bliver bedt om at bruge bagindgangen og det er da også et temmeligt offentligt sted det er placeret. Midt i massagen tænder hun lyset for at klippe mine negle. Besynderlig strategi, men fair nok. Selve massagen var ikke fantastisk og ved handjob'et havde hun større fokus på at stoppe sine bryster i munden på en. Alt i alt ikke en super god oplevelse og nok ikke noget jeg gør igen.

Thai Smile - Slagelse:

(Massage 7/10) (HJ 5/10)

Jeg har tidligere besøgt Thai Smile i Slagelse og havde store forventninger. Jeg har ikke tidligere set så stor indlevelse i et handjob som her, men denne gang fik jeg en af de yngre massører. Her var massagen ikke forfærdelig, men endnu engang var der et underligt stort behov for at proppe patterne i munden på en og ikke så meget på god teknik. Slutteligt forsøgte massøren at hive 1000 kr. ud af selve oplevelsen, så ikke pengene værd denne gang desværre.

Reya Wellness - Slagelse:

(Massage 9/10) (Handjob N/A)

Jeg har ligeledes flere gange besøgt Reya Wellness og få massage af Nan. Hun er klart den bedste massør på Vestsjælland efter min mening. Dog tilbyder hun ikke ekstra - efter min erfaring. Jeg er dog heller ikke selv konfronterende, så hvis ikke det kommer naturligt så kommer det slet ikke (for mit vedkommende). Jeg har tidligere fået et rigtigt godt handjob af en af de andre massører på stedet, så det er stedet man går ind hvis man vil have en rigtig god massage og godt kan lide spændingen i om man måske ikke får mere med.

Super Thai - Slagelse

(Massage 8/10) (Handjob 9/10)

Overraskende god oplevelse hvor både massage og lokation spillede overraskende godt. Jeg kan personligt godt lide en massagebriks med hul i. Der var lidt tilfældige berøringer undervejs der pirrede og hun var god til at accelerere sjoveren fra 0 til 100. Kan bestemt anbefales. 

Skrevet
Den grænsesøgende v2 skrev, for 14 timer siden:

proppe patterne i munden

Tak for god beretning:D.

Personligt har jeg ikke noget problem med at få proppet patter i munden:wub:

Redigeret af Nightwish

Skrevet
Nightwish skrev, for 5 timer siden:

Tak for god beretning:D.

Personligt har jeg ikke noget problem med at få proppet patter i munden:wub:

Nej det tænker jeg også er en del af "risikoen" ved frekvenserne af disse etablissementer. :x Meget velkomment efter min smag forresten. :D

/DFyr_36

Skrevet
Den grænsesøgende v2 skrev, for 22 timer siden:

Jeg har ligeledes flere gange besøgt Reya Wellness og få massage af Nan. Hun er klart den bedste massør på Vestsjælland efter min mening. Dog tilbyder hun ikke ekstra - efter min erfaring.

Jeg er kommet hos Nan med jævne mellemrum gennem de sidste ca. tre år. Hun har aldrig tilbudt mig noget frækkere end massage af balderne - og jeg har ikke efterspurgt det..  Nu skal jeg snart besøge hende igen og kan se, hun har fået en assistent. Jeg venter nu til Nan har tid. Hun er fantastisk dygtig og samtidig et endog meget tiltalende menneske.

Så må jeg have spurgt til den nye og høre, hvad hun mon tilbyder. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Den grænsesøgende v2 skrev, den 8.12.2024 at 19:53:

Super Thai - Slagelse

Overraskende god oplevelse hvor både massage og lokation spillede overraskende godt. Jeg kan personligt godt lide en massagebriks med hul i. Der var lidt tilfældige berøringer undervejs der pirrede og hun var god til at accelerere sjoveren fra 0 til 100. Kan bestemt anbefales. 

Jeg mindedes at jeg har været inde og besøge det sted. Men det er lang tid siden. Det var sådan en spøjs kombination af asiatisk købmand og masseklinik bagved. Troede at det var lukket for lang tid siden. Kunne være man snart skulle forbi igen. 
:)

Skrevet
Den grænsesøgende v2 skrev, den 8.12.2024 at 19:53:

Super Thai - Slagelse

Hvad er prisen for ekstra? Og tilbyder hun blow?

Redigeret af skripter

Skrevet
skripter skrev, den 20.12.2024 at 05:45:

Hvad er prisen for ekstra? Og tilbyder hun blow?

Du kan få det hele også uden hvis man er frisk på det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.