Hop til indhold
Guest gameguy

Betaling ved kasse 1 - og tak for det

Recommended Posts

Guest gameguy

I dag fik mit indlæg omkring trusler hele 74 svar på en dag og det må være noget nær rekord. Tak for alle de søde ord og intelligente indlæg! Her er hvad jeg i det mindste lærte af dette:

1] Den menneskelige adfærd har ikke ændret sig ret meget siden den mørke tid, hvor den svage forfølges fordi masserne synes at han/hende er aparte og skal knægtes for enhver pris

2] Man kommer ud af buske i flok - ligesom ulvene der indkredser sit bytte

3] Man tager postulater for gode vare og dømmer på forhånd

4] Man undlader at kommentere hvis man nu skulle være så uheldig at have sysnspunkter som understøtter den ankalgede

5] Men glemmer alt om principper og moral fordi man lugter blod og det skal flyde for enhver pris

6] Den laveste fællesnævner råder - irrelevante emner indrages i denne fordømmelse - fakta og overordnede menneskelige moral kodeks tilsidesættes

7] Sagens hovedbudskab negligeres til fordel for ethvert punkt som stiller den anklagede i et dårligt lys

Og jeg kunne blive ved. Kildematerialet bag sådanne skueprocesser er mangfoldige og ulvene her på EG har ikke holdt sig tilbage. Tjekpunkter: Kafkas processen, Mandelas retssag, Pogromerne, Kætternes endeligt på bålet under inkvisitionen, Fahrenheit 911, Bigbrother osv.

Tillykke med indmeldelsen i ovenstående klub til dem som skulle føle sig truffet.

Det bliver noget af det sidste fra min pen her på mediet!

Det var til tider sjovt, men mindre sjovt at blive hetzet til det ekstreme fordi man havde nosserne til at sige fra og sige tingene som de er råt for usydet dog med et glimt i øjet som mange desværre ikke kunne se.

Jeg overgår nu til civil status og besøger dem som jeg kraft edeme har lyst til at besøge!

Hermed farvel og tak!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...