Hop til indhold

Efterlysning mandlige Tandramassør

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer.

Jeg søger en mandlige Tandramassør som har lært det gennem en tandra massage kursus.

Jeg vil selv tag en behandling i måde den en eller anden gang. I KBH eller mellem Aalborg Viborg  Silkeborg, Aarhus, Ebeltoft, Grenå, Hadsund 

Men han skulle har en certificering eller bevis for han gik kursus igennem, selvom han ikke måske har en cvr nummer. 

Tak for anbefalinger. 

Skrevet

@Eva Nadine har skrevet lidt om det her - håber det kan bruges:

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 18 minutter siden:

Hej med jer.

Jeg søger en mandlige Tandramassør som har lært det gennem en tandra massage kursus.

Jeg vil selv tag en behandling i måde den en eller anden gang. I KBH eller mellem Aalborg Viborg  Silkeborg, Aarhus, Ebeltoft, Grenå, Hadsund 

Men han skulle har en certificering eller bevis for han gik kursus igennem, selvom han ikke måske har en cvr nummer. 

Tak for anbefalinger. 

Jeg har taget kursus, og har masseret 50-60 kvinder gennem tiden med stor glæde og succes. Holder til i Midtjylland. Skriv pb hvis du har interesse.

Skrevet

HUSK at spørge om certifikat. Der er mange mænd som tror de er tantra massører, men liiige glemmer uddannelsen :-)

Jeg har navn og nummer på en som er super god til det, mega empatisk og sød mand med certifikat, send pb hvis du ønsker :-) 

Redigeret af AnnikaLouise

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.