Hop til indhold

Anne Tantra.... Hold jer væk

Featured Replies

Skrevet

Lavede en aftale på sms om 1 times tantramassage af 39 årig dansk kvinde og kommunikationen foregik på dansk.

Du jeg blev lukket ind af en ung thaipige, skulle jeg være gået igen. 

Det var nemlig denne thaipige der skulle give mig min massage.

Der var stort set ingen massage og pigen var uerfaren i pinlig grad.

Det blev til 25 minutter og ikke den time som jeg havde betalt for. 

Så hold jer langt væk, den er så falskt som det kan være.

Anne besøg mig privat i Aarhus privat Tæt på storcenter Nord idag Har fyldige former tilbyder Tantra massage Naturlig sex uden c er mulig er også til anal - Annoncelight

Skrevet

Det både ligner en fra Thailand og står intet om dansk. Og hende her er en af dem jeg måske tiltrækkes af, men ikke vil besøge. Der er stor chance for at det er en “ombygger”

Skrevet
  • Author
Bullaarhus skrev, for 10 minutter siden:

Det både ligner en fra Thailand og står intet om dansk. Og hende her er en af dem jeg måske tiltrækkes af, men ikke vil besøge. Der er stor chance for at det er en “ombygger”

Uanset hvad du får ud af billederne, så hed hun nok ikke Anne, næppe over 20 år og kunne ikke et ord dansk.

Det var altså ikke hende jeg havde kommunikationen med......

Men tag endelig forbi og prøv.

Skrevet
Spiret skrev, for 8 minutter siden:

Uanset hvad du får ud af billederne, så hed hun nok ikke Anne, næppe over 20 år og kunne ikke et ord dansk.

Det var altså ikke hende jeg havde kommunikationen med......

Men tag endelig forbi og prøv.

Det edermame de færreste kvinder der lyver sig 19 år ÆLDRE:lol:.. Den skal hun alligevel have:P.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.